תביעת ביטוח סיעודי לחולי פרקינסון

משרדנו מסייע לחולי פרקינסון במקרים בהם נדרש להגיש תביעת ביטוח סיעודי לחולי פרקינסון. על פי נתוני משרד הבריאות, למעלה מ-25,000 ישראלים מתמודדים עם מחלת פרקינסון. מדובר במחלה שתוקפת בעיקר אנשים מבוגרים, אף על פי שמוכרים גם מקרים בהם אנשים צעירים נחשפים אליה.

מחלת פרקינסון פוגעת במערכת העצבים, וגורמת לניוונה בתהליך הדרגתי. אדם אשר חולה במחלה זו, מאבד עם הזמן את היכולת לבצע פעולות פשוטות, בגלל רעד מתפשט באזורים שונים בגוף, מתח נפשי ועייפות, וכן עם הזמן הוא יאבד את היכולת שלו לדבר באופן חופשי מבלי לגמגם, וכן יתמודד עם תסמינים נלווים, כגון דיכאון ודמנציה.

אנשים אשר חולים במחלה זו, נאלצים להיעזר בגורמים חיצוניים ביום יום, בין אם מדובר במטפלים סיעודיים שילוו ויטפלו בהם ובין אם מדובר בסדרות ארוכות של טיפולים ואביזרים שונים שיאפשרו להם לקיים אורך חיים תקין. על מנת להתמודד עם העלויות השונות שהטיפולים גובים, יש צורך לעשות ביטוח סיעודי מבעוד מועד ולממש אותו.

הכיסוי בפוליסת הסיעוד לחולי פרקינסון והגשת תביעת ביטוח סיעודי לחולי פרקינסון

פוליסות הסיעוד הקיימות בשוק, הן אלה שבמסגרת קופות החולים והן אלה הפרטיות, מגדירות מצב סיעודי כאי יכולת לבצע לפחות 3 מפעולות היומיום (ADL) אן במצב של תשישות נפש אשר מגיע לרוב בשל מחלות כמו דמנציה או אלצהיימר, אך לא בהכרח פרקינסון. לכן, יש לבצע בדיקה של החולה על ידי פסיכוגריאטר אשר יקבע הן את יכולתו לבצע את פעולות היומיום והן את יכולתו הקוגנטיבית.

למאמרי על מבחן מיני מנטל יש ללחוץ כאן: מה זה מבחן מיני מנטל (MMSE)?

למאמרי על פעולות היומיום יש ללחוץ כאן: מה זה ADL?

עורך דין ביטוח סיעודי ידע להביא לתוצאה המיטבית בה יוגדר החולה בפרקינסון כחולה סיעודי וזאת בשל אחת משתי הקטיגוריות לעיל של חולה סיעודי.

יש להדגיש, במקרים רבים חברות הביטוח מסרבות לשלם ביטוח סיעודי לחולי פרקינסון, בגלל העובדה שהמחלה לא מוגדרת בפוליסה. אולם, במקרים בהם פנו אלינו חולי פרקינסון, הצלחנו להביא להכרה של חברות הביטוח בזכאות לקצבת הסיעוד אף ללא הליך משפטי.

למאמר: 10 שאלות ותשובות בתביעות סיעוד

למאמר: זכויות חולה סיעודי

איך ניתן לממש ביטוח סיעודי?

נשמח להשיב לכל שאלה דרך טופס ההתקשרות באתר.

מעוניין להיעזר בעו”ד ביטוח סיעודי? לחץ כאן!

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ