האם תשלום גמלת סיעוד מוגבלת בזמן?

גם אם אתם זכאים או אחד מבני המשפחה שלכם זכאים לקבל גמלת סיעוד, חשוב מאוד שתכירו את הנושא לעומק על מנת שתוכלו לקבל החלטות מושכלות. נכון להיום לא מעט אנשים זכאים לקבל גמלת סיעוד, אך מרביתם אינם יודעים האם הגמלה מוגבלת בזמן מסוים.

המאמר הבא נועד לענות לכם על השאלה –  האם תשלום גמלת סיעוד מוגבלת בזמן? כך שתוכלו לתכנן את כל המהלכים העתידיים שלכם על סמך המצב בשטח. בסופו של יום אתם צריכים לוודא שיש לכם את האפשרות להביא אוכל הביתה ולכלכל בכבוד את בני המשפחה שלכם, זה הדבר החשוב והמשמעותי ביותר – ואסור לכם להתפשר עליו.

גמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי

לא מעט אנשים זכאיםם לקבל גמלת סיעוד מטעם הביטוח הלאומי. אז האם תשלום הגמלה מוגבלת בזמן? במקרה של ביטוח לאומי התשובה היא שלילית. אתם יכולים להיות רגועים, כי בביטוח הלאומי תוכלו לקבל את גמלת הסיעוד כל עוד אתם זכאים לה.

לרוב כאשר אדם הופך להיות סיעודי הוא לא יצליח לחזור לשגרת חיים רגילה. מהסיבה הזאת בביטוח הלאומי מספקים את הגמלה לכל החיים. כך שתוכלו לדעת שיש לכם יציבות ושיש לכם את מקור ההכנסה הקבועה – זה שיספק לכם את השקט הנפשי שאתם כל כך זקוקים לו במצב שהוא כל כך שינוי במחלוקת.

גמלת סיעוד מטעם חברת הביטוח

אז האם תשלום גמלת סיעוד מוגבלת בזמן? במקרה של חברות הביטוח הכל תלוי במסלול שבו אתם נמצאים. חברות הביטוח הם גופים פרטיים, ולכן הם מספקים לכל מבוטח מספר מסלולים שמשתנים גם מבחינת התשלום החודשי. בכל מה שקשור לחברת הביטוח יש בסך הכל שלושה מסלולים אפשריים: גמלת סיעוד למשך 36 חודשים, 60 חודשים או לכל החיים.

כך שחשוב מאוד שתהיו מודעים באיזה מסלול אתם נמצאים, כך שברגע האמת לא תהיו מופתעים או מאוכזבים מקבלת ההחלטות שלכם. במקרה הזה אתם לא יכולים להגיד שלא ידעתם, כי מדובר על ביטוח שאתם חתומים עליו וכזה שאתם משלמים עליו מידיי חודש.

באופן כללי, הפוליסות שקיימות כיום במסגרת קופות החולים הן ל- 60 חודשים.

יש לכם עוד שאלות? תפנו לעורך דין ביטוח סיעודי

אחרי שקיבלתם תשובה על השאלה על משך תקופת התשלום אתם יכולים להיות קצת יותר רגועים. אך אם יש לכם עוד שאלות בתחום, אתם לא יכולים להשאיר אותם בסימן שאלה – אתם חייבים לקבל עליהם מענה חד משמעי.

כך תוכלו לדעת שאתם נמצאים במצב שבו אתם יודעים בדיוק מה תקבלו ולמשך כמה זמן. לא תרצו להגיע למצב שבו תהפכו (חס וחלילה) להיות סיעודיים, אך הגמלה שאתם מקבלים בכל חודש לא מספיקה לכם. זה הזמן שלכם לעשות בדק בית רציני וכמובן לקבל מענה לכל השאלות על ידי עורך דין ביטוח סיעודי.

נשמח להשיב לכל שאלה דרך טופס ההתקשרות באתר.

מעוניין להיעזר בעו”ד ביטוח סיעודי? לחץ כאן!

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ