ליווי שוטף למעסיקים במהלך שינויים ארגוניים: למה זה חשוב?

רובם הגדול של מעסיקים אינם מומחים בדיני עבודה ולכן יש חשיבות גדולה שיהיה ליווי שוטף למעסיקים על ידי עורך דין דיני עבודה, במיוחד כשהם נמצאים לפני תהליך של שינויים ארגוניים. עורכי דין לדיני עבודה בקיאים בחוקי התעסוקה וצווי ההרחבה החלים על המעסיק, ויש להם את הידע המתאים להתמודדות עם שינויים ארגוניים, תנאי שכר וחוזי עבודה.

היבטים רבים של תעסוקה כפופים לחוק וכוללים יחסי עובד-מעביד, הליכי גיוס, תשלום פיצויים, יצירת מערכת הטבות, תנאי בטיחות תעסוקתית ופיתוח מדיניות.

עורך דין לדיני עבודה מלווה מעסיקים מנקודת מבט שמתבוננת דרך ‘עדשת דיני עבודה’ ונוקט בגישה פרואקטיבית לשמירת כוח עבודה ייעודי ומסור, הפחתת סיכונים, התיאומים החוקיים הנדרשים לביצוע שינויים בארגון, והמלצה על יישום שיטות עבודה מומלצות. הייעוץ המשפטי חיוני במיוחד לארגונים גדולים שעוברים שינויים לעתים תכופות.

הידע והמומחיות של עורכי דין לדיני עבודה

דיני עבודה משתנים כל הזמן, ועורכי דין בקיאים בחוקים המעודכנים הנוכחיים כדי להבטיח שמדיניות העבודה התקינה המיושמת בארגון שלכם תואמת את החוק. כמו כן, הליווי והייעוץ המשפטי השוטף מתמקדים בתחום משאבי אנוש, והם מסייעים לארגון שלכם להפחית סיכונים הקשורים לעבודה.

משרד עורכי דין כפיר דיין דובב ושות’ כולל צוות מקצועי מיומן ועתיר ניסיון הבקיא בתחום דיני העבודה, ועורכי הדין שלנו מלווים את הארגון שלכם בכל ההיבטים הנוגעים לדיני עבודה על מנת להבטיח שהמדיניות שלכם תואמת את החוק.

מדיניות ונהלי תעסוקה

ליווי וייעוץ משפטי שוטף למעסיקים, חיוני ביותר לארגון שלכם. לעורכי הדין יש את המשימה החשובה של הבטחת התנהלות חוקית במקום העבודה, והם מייעצים לכם לגבי התנהלות שוטפת התואמת גם את השינויים בחקיקה הנוכחית.

הם דואגים שהביצועים של העובדים, ההתנהגות שלכם כמעסיקים במקום העבודה, והתרבות הארגונית של המנהלים והעובדים תישמר ללא דופי. הייעוץ והליווי השוטף מספקים גם קבוצה ברורה של כללים והנחיות אותם ניתן להחיל במהלך ביצוע שינויים ארגוניים, כשיטה יעילה למניעת התרחשות מחלוקות או תביעות.

ניהול סיכונים

אי עמידה בדרישות חוקי העבודה עלולה לגרום לסיכונים כלכליים משמעותיים לארגון שלכם. לכן חיוני שעורכי דין לדיני עבודה ילוו את הארגון שלכם באופן שוטף על מנת למנוע תביעות משפטיות.

הליווי והייעוץ כוללים בקרה תקופתית של מדיניות משאבי אנוש של הארגון, עדכון שיטות עבודה, עריכת הסכמי עבודה, והנחיית כלים ותוכניות על מנת להבטיח שהם תואמים את ערכי החברה ואמונותיה, וכן את החוק.

התנהלות אמינה במקום העבודה

עורכי דין העוסקים בדיני עבודה, ושמלווים ארגונים ומעסיקים בשינויים ארגוניים, לוקחים חלק פעיל בהיבטים המשפטיים של השינויים אותם אתם מבקשים לבצע בארגון. הם מייעצים לכם כיצד להתמודד עם עובדים, ומספקים לכם את המידע המשפטי הדרוש להבטחת השגת הצרכים של הארגון, ומעל לכל, הם מוודאים שאתם מנהיגים את הארגון מנקודת מבט אתית.

דיני עבודה מקיפים את כל ההיבטים של ניהול משאבי אנוש, ועורכי דין העוסקים בתחום בקיאים היטב בדיני תעסוקה על מנת להבטיח שהארגון שלכם מבצע בדיקת נאותות על מנת לפעול בהתאם לחוק.

בשורה התחתונה: אם אתם מתכננים שינויים, חשוב שתעשו אותם נכון עם ליווי שוטף למעסיקים

אז אולי הגיע הזמן להעריך היכן הארגון שלכם נופל על ספקטרום התאימות מבחינת דיני עבודה? פגישת ייעוץ במשרד כפיר דיין דובב ושות’ תבטיח שהשינויים הארגוניים שאתם מתכננים יובילו להצלחה.

מעוניין להיעזר בעו”ד דיני עבודה? לחץ כאן

ליווי עסק עלדיד עורך דין דיני עבודה

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ