עורך דין אובדן כושר עבודה

תביעות אובדן כושר עבודה

האם איבדת כושר עבודה? האם חברת הביטוח מקשה עלייך בקבלת הפיצוי המגיע לך מכוח הפוליסה אותה רכשת במלוא כספך? דרוש לך עורך דין אובדן כושר עבודה?

אנו נשמח לסייע לך לקבל את הפיצוי המגיע לך מחברת הביטוח או קרן הפנסיה. משרד עו”ד כפיר דיין דובב הינו משרד בוטיק העוסק בתחום תביעות אובדן כושר עבודה מול חברות ביטוח וקרנות הפנסיה, ומעניק למבוטחים ייצוג משפטי מלא במקרים בהם יש צורך בשירותי עורך דין אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות.

הניסיון הרב שבאמתחתנו מאפשרים לא אחת לאשר תביעות אובדן כושר עבודה ישירות מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה, וללא צורך בניהול הליכים משפטיים ארוכים, מורכבים ויקרים. לשם כך, אנו בוחנים כל המקרים של תביעות אובדן כושר עבודה לגופן וממליצים על דרכי פעולה מיטביות עבור הלקוח שלנו.

אנו נעריך מראש את הסיכוי המשפטי על בסיס בחינת החומר הרפואי, שלחו לנו:

לאחר שנבחן את החומר נחזור ונעדכן אתכם ובמידה ונחשוב כי יש לתביעתכם סיכוי ממשי נזמן אתכם לפגישה.

יש חשש לאובדן כושר עבודה?
השאירו פרטים להערכת סיכויי התביעה וגובה הפיצויים הצפוי:
יש חשש לאובדן כושר עבודה?
השאירו פרטים להערכת סיכויי התביעה וגובה הפיצויים הצפוי:

אודות כפיר דיין דובב – מרצה במכללת פרקטיכל ובמדרשה של לשכת עורכי הדין

בזכות ניסיונו ארוך השנים של עו”ד כפיר דיין דובב בתחומי עיסוקו, עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים להעמקת הידע שלהם בתחומים הנלמדים וכמו כן במדרשה של לשכת עורכי הדין. את הרצאותיו מעביר עו”ד דיין דובב בנושאי תביעות ביטוח אובדן כושר עבודה, תביעות סיעוד, ביטוח פנסיוני ודיני עבודה.

פרקטיקל ועו''ד כפיר דיין דובב

צפו בעו”ד כפיר דיין דובב: איך ניתן להגדיל זכייה בתביעת ביטוח אובדן כושר עבודה?

אובדן כושר עבודה עיסוקי

תביעות אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה מהווה לרוב נספח לביטוחי חיים או קרנות פנסיה (פנסיית נכות) היכול להתממש עקב תאונה או מחלה המונעות באופן חלקי או מלא את היכולת לעבוד ולהתפרנס בתחום עיסוקו של המבוטח, או עיסוק סביר אחר התואם את הכשרתו, השכלתו וניסיונו.
תפקידו של עו”ד אובדן כושר עבודה הינו להגיש תביעה בגין אובדן מלא או חלקי של כושר עבודה ופרנסה, אשר נבע מהתאונה או ממחלתו של המבוטח.

להרחבה בנושא: תביעות אובדן כושר עבודה

ראיון עם עו”ד כפיר דיין דובב בנושא תביעות אובדן כושר עבודה:

סיבות לדחיית תביעות אובדן כושר עבודה

לא אחת, למרות שמבחינת המבוטח הוא איבד את כושר עבודתו, חברת הביטוח או קרן הפנסיה דוחה תביעה זו בגין מספר נימוקים. היכולת לערער על נכונותם דורשת סיוע וליווי של עו”ד אובדן כושר עבודה. כך לדוגמא, נימוקי הדחייה יכולים להישען על הסיבות הבאות:

  • אי קיום תנאי ביטוח – חברת הביטוח טוענת שלא מתקיימים התנאים הנדרשים בפוליסה עבור אובדן כושר עבודה, למשל בגין יכולת  לעבוד בעיסוק סביר אחר או בגין רמה נמוכה מהנדרש של חוסר כושר עבודה.
  • הסתרת מידע ואי גלוי – מקרים בהם חברת הביטוח טוענת שהמבוטח הפר את חובתו לגילוי מידע והסתיר נתונים רפואיים ופרטים  שבגינם יחסה היה משתנה. כלומר, שינוי שיכול היה להתבטא באי קבלת המבוטח, עליית מחיר הפרמיות או שינוי נוסח הפוליסה.
  • מקרה חריג – מקרה אובדן כושר עבודה עונה לתנאי חריג המופיע בפוליסה, אשר בגינו תדחה תביעת המבוטח. לדוגמא, מקרה של אובדן כושר עבודה בגין שכרות או צריכתם של סמים.
    יחד עם זאת, חשוב להבין כי לא כל טענה של חברת ביטוח לדחיית תביעת אובדן כושר עבודה הינו מוצדק ולעיתים רבות דחיית התביעה נובעת ממניעים שרירותיים. על מנת לערער על טענותיה יש צורך סיוע וייצוג של עורך דין אובדן כושר עבודה מקצועי, מיומן ובעל היכרות ספציפית את התחום.
אובדן כושר עבודה לצווארון לבן

קטע מתוך הרצאה של עו"ד כפיר דיין דובב:

תשובות לשאלות נפוצות במקרה של אובדן כושר עבודה:

תביעות אובדן כושר עבודה

סיוע של עורך דין אובדן כושר עבודה

חברות הביטוח דוחות אחוז גבוה של תביעות אובדן כושר עבודה. בין אם איבדתם כושר העבודה בגין תאונה או מחלה, וחברת הביטוח או קרן הפנסיה דחתה את תביעתכם, דעו כי אין הדבר מחייב וסופי. במקרים רבים למשרדנו יש את הכלים והיכולות לערער על טענות חברות הביטוח ולזכותכם בפיצויים המגיעים לכם בהתאם לתנאי הפוליסה.

למה אנחנו?

מעולם לא קרה שעו”ד כפיר דיין דובב לא השיג כסף ללקוחותיו בתיק מול חברות הביטוח!!! הסיבה היא כי אנו בוחרים את לקוחותינו ולוקחים אך ורק תיקים שאנו מאמינים בצדקתם ובסיכוי ההצלחה שלהם. איכפת לנו מאוד שתקבלו את כספכם וכל לקוח מקבל יחס אישי ואכפתי.

למשרדנו הצלחות רבות באישור תביעות מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה אף ללא ניהול הליך משפטי וזאת בשל הניסיון הרב של עו”ד כפיר דיין דובב בתחום הביטוח כמי שעבד עבור חברות הביטוח וכיום משמש כעו”ד מטעם המבוטחים. המקרה ייבחן לגופו ותינתן ההמלצה המתאימה ביותר לדרך הפעולה אשר תביא לתוצאה המיטבית ללקוח.

אנו משרד בוטיק העוסק אך ורק בתחומי תביעות ביטוח ובפרט בתביעות ביטוח אובדן כושר עבודה. אנו מקבלים מספר מוגבל של תיקים וכל לקוח הוא עולם ומלואו. עו”ד כפיר דיין דובב הוא עורך דין אובדן כושר עבודה ומטפל ואחראי ישירות על כל תיק והלקוח מקבל עדכונים על כל התפתחות שוטפת חשובה בתיק.

כפל ביטוח באובדן כושר עבודה

צפו בהמלצות: איך ניתן לקצר הליך משפטי בתביעות אובדן כושר עבודה?

שאלות ותשובות - עורך דין אובדן כושר עבודה

עורך דין אובדן כושר עבודה מטפל במצבים בהם לעובד נגרמה תאונה או פציעה כלשהי, המונעת ממנו לתפקד באופן שגרתי ויום יומי, וכך גם מונעת ממנו להמשיך ולהגיע למקום עבודתו ולהתפרנס כרגיל.

מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין אובדן כושר עבודה במקרים בהם נגרמה לכם פציעה או תאונה כלשהי, אשר בגינם העובד איבד את יכולתו להתפרנס כרגיל.

חברות הביטוח לעיתים דוחות תביעות אובדן כושר עבודה, על אף שהעובד אכן איבד את כושר עבודתו, משלל סיבות. עורך דין אובדן כושר עבודה ידע בצורה הטובה ביותר כיצד לדאוג לכך שתקבלו את כל הפיצויים המגיעים לכם.

לעורך דין אובדן כושר עבודה יש את הכלים הטובים ביותר לסייע לעובדים שתביעתם לפיצויים מהביטוח נדחתה. עורך הדין מכיר את התחום לעומק ואת התנאים הנדרשים לקבלת פיצויים, ויפעל על מנת להבטיח שתקבלו פיצוי על הנזק שנגרם לכם.

אובדן כושר עבודה יכול להתרחש מסיבות רבות ומגוונות וביניהן תאונה קשה, מחלת עבודה, מחלה פיזית או נפשית ועוד אשר מונעות מן העובד להמשיך בעבודתו כפי שהיה רגיל בה, לא מבחינת היקף השעות ולא מבחינת המאמצים הנדרשים לה. מסיבה זו הכנסתו נפגעת, וכדי לפצותו על כך ייבחן מצבו הגופני והנפשי על ידי רופא תעסוקתי אשר יקבע את מידת אובדן כושר העבודה ועל פי קביעתו תוכלו להגיש תביעת פיצויים לחברת הביטוח שלכם. 

ישנם מצבים שעקב ניתוח, תאונה או פציעה אתם נחים ומתאוששים בבית לתקופה לא קצרה, בין מספר שבועות למספר חודשים, אשר לאחריהן אתם צפויים לחזור לתפקוד מלא. במקרה זה תוכלו לתבוע אובדן כושר עבודה זמני כדי לדאוג להכנסה בזמן שאינכם יכולים לעבוד. אובדן כושר עבודה קבוע פירושו שגם לאחר תקופת התאוששות, אתם לא צפויים לחזור לתפקוד מלא אלא חלקי בלבד, ובמקרים קשים, תאבדו לחלוטין את יכולת ההשתכרות שלכם.

חברות הביטוח הינן גופים פיננסים המעוניינים לראות שורת רווח בסוף כל תקופה. לכן הן מרבות לסרב, אולם זה לא צריך להיות סוף פסוק עבורכם. באמצעות עורך דין מיומן ונחוש ניתן יהיה לנהל משא ומתן מול חברת הביטוח, להגיש חוות דעת מנומקות של רופא תעסוקתי ורופאים מומחים אחרים, ולשכנע את חברת הביטוח לאשר לכם פיצויים כפי שמגיע לכם על פי הפוליסה שלכם.

זה כמובן תלוי בפוליסה שלכם, אך עורך דין יוכל לדאוג למקסום הפיצוי המגיע לכם במסגרתה. 

עוד על אובדן כושר עבודה

יש חשש לאובדן כושר עבודה?
השאירו פרטים להערכת סיכויי התביעה וגובה הפיצויים הצפוי:
עו"ד כפיר דיין דובב לוגו

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים
נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות

מאמרים מקצועיים בנושא אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה חלקי
תביעת אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה הוא שם כללי למצב בו בעקבות פגיעה רפואית כלשהי, תאונה או מחלה, אדם חלילה מאבד את היכולת לעבוד בעבודתו הנוכחית או את יכולת עבודתו בכלל.

קראו עוד >
ליווי וייצוג של עו”ד בוועדות רפואיות של קרנות הפנסיה

מבוטחים רבים בקרנות הפנסיה שחלילה נפגעו, נפצעו או איבדו את כושר עבודתם, זכאים לקצבה מטעם קרן הפנסיה. אולם, הדרך להשגת קרן הפנסיה עלולה להיות קשה, מטרטרת ומתסכלת, כאשר האדם נדרש לעמוד לבדו מול קרנות הפנסיה שמסרבות להעניק לו את שמגיע לו.

קראו עוד >
פיצויים אובדן כושר עבודה

במקרה בו אדם איבד כושר עבודתו הוא יכול לקבל פיצוי מהמוסד לביטוח לאומי וכן מקרן הפנסיה או חברת הביטוח בה הוא מבוטח כעצמאי או דרך מקום עבודתו.
מאמר זה סוקר את כל מקורות הפיצוי האפשריים במקרה של אובדן כושר עבודה והקשר בינהם.

קראו עוד >
אובדן כושר עבודה זמני
אובדן כושר עבודה זמני

אובדן כושר עבודה יכול להיות קבוע או זמני. מאמר זה מתאר את המצבים בהם איבדת את כושר עבודתך לתקופה מוגבלת וזכויותך לקצבת אובדן כושר עבודה.

קראו עוד >
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ