אובדן כושר עבודה כאבי גב ופריצות דיסק

אחת מהסיבות המרכזיות לכך שאנשים עלולים לאבד את כושרם לעבוד נובע מתוצאה של אובדן כושר עבודה כאבי גב ופריצות דיסק כתוצאה מתאונות עבודה או ללא קשר לעבודה. 

לא מעט עובדים עלולים לסבול מבעיות של כאבי גב או חלילה פריצת דיסק, והבעיות הללו לרוב יביאו לאובדן כושר עבודה. בחלק נכבד מהמקרים חומרת הפציעה תתברר כעבור תקופת זמן ארוכה, ובסיטואציה כזאת תהיו חייבים להילחם על הזכויות המגיעות לכם הן מול הביטוח הלאומי והן מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה.

הזכות לקבלת קצבת אובדן כושר עבודה כאבי גב ופריצות דיסק הן מובנות, אך לעיתים הביטוח הלאומי עשוי להערים קשיים. על מנת שתוכלו להילחם על הזכויות שלכם, תצטרכו לפנות לעורך דין תאונות עבודה שידע לסייע לכם בתהליך – וילחם עבורכם על הקצבה שמגיעה לכם.

 

מתי תהיו זכאים לקבל קצת אובדן כושר עבודה כתוצאה מכאבי גב או פריצת דיסק?

מרבית האנשים נוטים לחשוב כי הם יהיו זכאים לקבל קצבת אובן כושר עבודה על כאבי גב ופריצות דיסק רק אם הן מתרחשות מנפילה או חבלה שהתרחשה בעת העבודה. אך לדוגמא גם נהגים שנוהגים שעות רבות בדרכים עלולים לסבול בזמן כזה או אחר מכאבי גב ופריצות דיסק. דבר זה יכול להיחשב כמיקרוטראומה.

בנוסף גם חבלות שנגרמות בדרך מהבית לעבודה או בדרך מהעבודה לבית יזכו אתכם בקצבת אובדן כושר עבודה.

למאמר מהי מחלת מקצוע או מיקרוטראומה?

למאמר תאונת דרכים בדרך לעבודה או בחזרה ממנה

על מנת שתוכלו לקבל את מה שמגיע לכם, אתם צריכים לפנות למשרד עו”ד אובדן כושר עבודה שילווה אתכם. משרד שידע בדיוק מה הזכויות שמגיעות לכם, וגם ידאג שתקבלו את הכל בתוך זמן קצר ובמקרים רבים ללא צורך בניהול מאבק משפטי ממושך.

איך מתבצע הליך קבלת קצבת תאונת עבודה בביטוח הלאומי?

כמו כל הליך בירוקרטי במדינת ישראל תהיו חייבים למלא טפסים מטעם הביטוח הלאומי. בטפסים הללו אתם תצטרכו לציין את הפרטים האישיים שלכם ואת הסיבה שבגינה אתם דורשים קצבת אובדן כושר עבודה. בנוסף תצטרכו לצרף לבקשה גם מסמך מטעם רופא המאשר כי אינכם יכולים לשוב לעבודה בזמן הקרוב.

אם הביטוח הלאומי מחליט לאשר את התביעה, תהיו זכאים לקבל דמי אבטלה בסך 75% מהמשכורת שלכם בשנה האחרונה למשך שלושה חודשים. אם אתם צריכים להמשיך את הקצבה, תצטרכו להגיש מסמכים נוספים ואף להגיע לבדיקות רפואיות מטעם הביטוח הלאומי.

למאמר דמי פגיעה בעבודה: כמה מקבלים, לכמה זמן, ואת מי בכלל תובעים?

איך מתבצע הליך קבלת קצבת אובדן כושר עבודה מול חברת הביטוח?

יש למלא טופס תביעה לאובדן כושר עבודה ולצרף את המסמכים הרפואיים התומכים במצבכם הרפואי. יש לשים לב כי במקרים רבים קיים קיזוז בין תביעה שהוכרה בביטוח הלאומי במקרה של תאונת עבודה לבין הקצבה המשולמת מחברת הביטוח או קרן הפנסיה ועדיף להיוועץ עם עו”ד אובדן כושר עבודה בעניין זה.

סיוג וליווי משפטי בדבר קבלת קצבת אובדן כושר עבודה

לא מעט אנשים שמחליטים להגיש תביעה לקבלת קצבת אובדן כושר עבודה מחליטים לעשות זאת באופן עצמאי. אך הביטוח הלאומי יכול להערים לא מעט קשיים ולעכב את הבקשה ולבחון את הפרטים לעומק, ובמצב כזה אתם עלולים להמתין זמן רב. 

אם אתם רוצים להוריד מכם את הנטל הבירוקרטי ולתת למומחה אמיתי לסייע לכם בכל ההליך עליכם לפנות לעורך דין המתמחה בתחום. עורך הדין ילווה אתכם מתחילת הדרך ועד לסופה, כך תוכלו לדעת שתקבלו כל מה שמגיע לכם. אין שום סיבה שתצטרכו להתפשר על פחות ממה שבאמת מגיע לכם על פי החוק.

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

נשמח להשיב לכל שאלה דרך טופס ההתקשרות באתר.

מעוניין להיעזר בעו”ד רשלנות רפואית תאונת עבודה? לחץ כאן!

צפו בהמלצות: איך ניתן לקצר הליך משפטי בתביעות אובדן כושר עבודה?

אובדן כושר עבודה כאבי גב ופריצות דיסק

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ