עורך דין פיצויי פיטורין

עורך דין פיצויי פיטורין, מתי צריכים אותו?

במקרה של פיטורין מהעבודה, מצד המעסיק, ובתנאי שחלפה שנה ומעלה מיום העסקתו, העובד זכאי לפיצויי פיטורין, המבוססים על השכר ברוטו הכולל רכיבים שונים כולל עמלות. המעסיק נדרש לפעול בהתאם לחוק ולספק לעובד שסיים את תקופת העסקתו כל שכר שטרם שולם והטבות נלוות אם העובד זכאי להם. במקרה בו המעסיק אינו מכבד את זכויותך יש לפנות לעזרת עורך דין פיצויי פיטורין.

פיצויי הפיטורין מבוססים על וותק של העובד, כלומר, שכר ברוטו של השנה האחרונה בה הועסק העובד, כפול מספר שנות העסקתו. כל התנהלות מצד המעסיק המפירה זכות זו של תשלום פיצויי הפיטורין המגיעים לכם, מצדיקה פנייה למשרד עורכי דין העוסק בדיני עבודה, על מנת לוודא את מיצוי זכויותיכם.

מו”מ מהיר ויעיל מול המעסיק

היות ואנו חיים בישראל, ובמקרים רבים מעסיקים נוטים שלא לשלם את מלוא הזכויות המגיעות לעובדיהם מבחינת פיצויים בסיום ההעסקה או מניעת הזכויות המגיעות לעובדים, עורך דין פיצויי פיטורין מנהל במקומכם ובשמכם את המגעים והדיונים מול המעסיקים, על מנת להגיע לפתרון עוד לפני הגשת התביעה והמשך ההתנהלות תחת חסות בית הדין לעבודה.

זוהי הגישה הפשוטה והיעילה ביותר למצות את זכויות העובדים. עורך הדין עובר על ההיסטוריה התעסוקתית של העובד, מברר אם קיים בסיס להגשת תביעה משפטית על פי החוק בישראל, וניסוח הטיעונים העומדים לזכות העובד, במקרה של פיטורין שבוצעו שלא כדין, או הימנעות מתשלום פיצויים.

“האם אני זקוק לשירותי עורך דין פיצויי פיטורין?”

חשוב מאוד לקבל ליווי של עורך דין העוסק בדיני עבודה בכלל ובפיצויי פיטורין בפרט, כדי לוודא שזכויותיכם המשפטיות לא נפגעו. בכל התנהלות מצד המעסיק, שאינה תואמת את החוק, עורך דין פיצויי פיטורין יסייע לכם להגיש את התביעה המתאימה, כולל אם אתם מאמינים שהעסקתכם הסתיימה שלא בצדק.

עורך הדין יבדוק את כל המסמכים עליהם המעסיק שלכם מבקש שתחתמו, ויסביר לכם את מלוא זכויותיכם, כך שתוכלו להתנהל בצורה הטובה ביותר התואמת את לשון החוק.

לא מתווכחים. חותרים למיצוי כל הזכויות

הדבר החשוב ביותר אותו יש לזכור הוא שלא להתווכח עם המעסיק שלכם על תנאי סיום העסקתכם. השימוע שנערך לכם, אם נערך, וקבלת מכתב הפיטורין פירושם שהחברה קיבלה את ההחלטה ולכן אין שום טעם לנסות לשכנע את ההנהלה להניח לכם לשמור על מקום עבודתכם, וזאת למעט במקרים חריגים של עובדת בהיריון או בטיפולי פוריות או פיטורים מחמת אפליה, בגיל מבוגר וכולי.

ההתנהלות החשובה מכאן והלאה היא קבלת ליווי מקצועי של עורך דין פיצויי פיטורין שיבדוק את תנאי סיום ההעסקה שלכם, ויוודא שקיבלתם את כל הכספים העומדים לרשותכם.

מה שחשוב עוד יותר הוא שלא לחתום מיד על שום נייר שקיבלתם מהמעסיק שלכם. אם אתם מאמינים שמשהו אינו תקין בתנאי סיום העסקתכם או בהתנהלות לשחרור הפיצויים המגיעים לכם, קחו את כל הניירת עליה אתם מתבקשים לחתום והתייעצו עם עורך דין העוסק בדיני עבודה על מנת שיסקור את הניירת וימליץ על הצעדים הבאים בהם עליכם לנקוט.

מעוניין להיעזר בעו”ד דיני עבודה?  לחץ כאן!

כאב ראש לאחר פיטורים

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ