ייצוג מעסיקים בבתי הדין לעבודה

זו יכולה להיות הזמנה בלתי צפויה במשרד הכלכלה, או לחילופין הזמנה לדין על ידי אחד העובדים שלך. האם בשלב הזה קיים חשש כי אפילו חלק מהעובדים שלך יתאגדו נגדך? אם כל הדברים האלו מטרידים אותך, רצוי ששום דבר מזה לא יתבצע לבד, בשלב הזה, הנך צריך ייצוג מעבידים בבית הדין לעבודה. באמצעות הייצוג הבא, יתאפשר גם לך להגיע מוכן לביקורת משרד הכלכלה אבל בו זמנית, לא לקבל שום מכתב אודות זימון בהפתעה. 

להתאים את עצמך לדיני העבודה – ייצוג מעבידים בבית הדין לעבודה

בכדי לקבל ייצוג מעבידים בבית הדין לעבודה שיוכל לסייע לך בצורה הטובה ביותר, חשוב לבדוק כמה וכמה דברים, ביניהם, מה בעצם היכן עומדת תועלתך בכל הסיפור הזה. כפיר דיין דובב ושות, פורסים בפניך את כל אפשרויות ההגנה החל מיחסי עבודה עובד מעביד, פיטורי עובדים, הפרשות לפנסיה ואפילו זכויותיו של עובד קבלן. בין היתר, במסגרת זו, יתאפשר לך לקבל ייצוג הולם גם בגין סכסוכי בעלות בקניינות בזמן העסקה, זכויות לנשים בהיריון ועוד. 

חוקי העבודה – למה זה כל כך חשוב?

אם פעם היה מעמדם של העובדים ירוד, הרי שהיום, נוכח מספר התביעות הרב, תחום יחסי העבודה בישראל יודע לנהוג אחרת. אז לאחר שעבר קשיים כאלה ואחרים בעשור האחרון, החקיקה החדשה אמרה את דברה. חקיקה זו, מטרתה לא רק לסייע לעובד להשיג את זכויותיו אלא גרמה ללא מעט מעסיקים להכיר במציאות החדשה – הקפדה על קיום כל חוקי העבודה תוך כדי שמירה על זכויות העובד שלהם. 

מיותר לציין כי לא פעם, אי שמירה על זכויות אלו עלול בסופו של דבר להתחיל ולהסתיים בבית הדין לעבודה ולעיתים אף בהגשת כתב אישום. בכדי שזה לא יקרה לך, כדאי להיצמד לחוקים ולעשות את הדברים ללא סייגים ועונשים הצפויים בחוק. האם נדמה לך כי דווקא העובד שלך עשה משהו שלא אמור להתבצע? דווקא בשלב הזה, ייצוג מעבידים בבית דין לעבודה, יעשה את זה נכון ויעיל עבורך. 

המעסיקים והמועסקים והייצוג שביניהם 

עו”ד כפיר דובב ושות, מציעים לך המעסיק/ה את כל  מה שצריך בכדי לעמוד בכבוד בפני כל הליך משפטי כזה או אחר. הליווי השוטף שלנו מסייע לך לא רק במתן ייעוץ משפטי אלא עונה על כל שאלה שתעלה בהמשך. האם חלק מהעובדים העצמאיים שלך החליטו כי הם זכאים לזכויות ממך? גם לשם כך, עומדים לרשותך ונותנים את המענה הנכון ביותר בזמן אמת. זו יכולה להיות גניבה מסחרית, אבל בין היתר גם מעילה באמון, בנוסף, זו יכולה להיות גם חוות דעת משפטית בכל תחומי ודיני העבודה. 

האם כבר ביקרת באתר הבית שלנו? להלן כל השירותים שיעשו את זה קל ויעיל עבורך, השאר/י את הפרטים שלך באתר ואחד מאיתנו ישמח לייעד אותך להליך ייצוגי הולם ונכון. 

למאמר כתב הגנה בדיני עבודה: מה חשוב לזכור?

מעוניין להיעזר בעו”ד דיני עבודה? לחץ כאן

צפו בסרטון: מהן הטעויות הנפוצות שמעסיקים עושים מול עובדיהם? 

ייצוג
ייצוג

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ