עו”ד דיני עבודה: תחומי התמחות עיקריים

עורך דין לדיני עבודה, למה ומתי נעזר בשירותיו ?

דיני עבודה עוסקים בעיקר בזכויות ובחובות של עובדים. החוקים נועדו לוודא את שמירת זכויותיהם בכל הנוגע לתשלום הוגן, שעות עבודה נוחות ובטיחות במקום העבודה. חובת המעסיקים היא להעניק יחס הוגן לכל העובדים ולהימנע מהגבלת זכויותיהם.

מעסיקים חייבים גם לקיים כללים ספציפיים הנוגעים לרווחת העובדים ולציית לחוקים במסגרת יחסי עובד-מעביד. חוקים אלו יכולים להתייחס גם לסטנדרטים של תנאי עבודה וחוקי שכר, הפרשות לתנאים סוציאליים ולביטוח פנסיוני, תנאי עבודה הוגנים, וקביעת שכר מינימום.

 הבחירה במשרד בוטיק

משרד עורכי דין כפיר דיין דובב ושות’ מייצג עובדים ומעסיקים. רוב העובדים הזקוקים לשירותי עו”ד דיני עבודה, פונים אלינו כשהם נתקלים בנושאים הקשורים להפרת זכויותיהם בעבודה, ומעסיקים שוכרים את שירותי המשרד על מנת לוודא שהם מתנהגים ופועלים בהתאם לחוק או לשם ייצוג מול תביעות עובדים.

בעל המשרד, עו”ד כפיר דיין דובב, בוגר אונ’ תל אביב, הינו בעל ניסיון של מעל 15 שנה בתחומי דיני העבודה והביטוח הפנסיוני ומחזיק הן ברישיון לעריכת דין והן ברישיון של סוכן ביטוח פנסיוני (מעברו). המשרד קיים כבר למעלה מ-10 שנים ועוסק בתביעות ביטוח ודיני עבודה, עם התמחות בתחום התעסוקה והטבות עובדים. משרדנו הינו משרד בוטיק בתחום דיני העבודה.

 תחומי ההתמחות של עורך דין לדיני עבודה

עורכי הדין שלנו מנוסים בכל הנוגע לענייני תעסוקה, כולל הסכמי סודיות, פיצויים, הטבות לעובדים, ביטוח פנסיוני, הסכמי העסקה, הסכמי אי תחרות, חופשות מחלה, תגמולים, הסכמי פיטורין ופיצויים, ונושאי שכר ושעות.

בנוסף לייעוץ ללקוחות, לעו”ד דיני עבודה במשרד כפיר דיין דובב ושות’ יש ניסיון רב בפתרון סכסוכי תעסוקה באמצעות גישור, בוררות וליטיגציה, לרבות תובענות קולקטיביות ותובענות ייצוגיות. תחום הליטיגציה שלנו כולל מגוון רחב של תביעות תעסוקתיות הנוגעות להפרת חוזים, הפרשות לקופות גמל, השמצה, אפליה, נכות, סודות מסחריים, ופיטורין שאינם חוקיים.

 שירות מקצועי ומיומנות חסרת פשרות

העסקת עובדים בישראל כיום כמעט אינה אפשרית ללא ליווי שוטף של עורך דין לדיני עבודה, שבקיא בהכוונת והדרכת המעסיקים באופן שוטף כך שכל המגעים עם העובדים יתבצעו כחוק, ויינקטו כל הפעולות הדרושות לשכירת עובדים, כולל ניסוח הסכמי עבודה יציבים המסדירים את מערכת יחסי עובד מעביד בהתאם לחוק.

השירות ניתן במהלך העסקת העובדים ובעת הצורך גם בפיטוריהן.

שירותי משרדנו מאפשר הקפדה על זכויות העובדים הקבועים בדיני העבודה, כולל תשלום הוגן, ומניעת סכסוכי עבודה הכרוכים בתהליכים ארוכים בבית הדין לדיני עבודה.

מעוניין להיעזר בעו”ד דיני עבודה?  לחץ כאן!

 ייצוג מעסיקים בבית הדין לעבודה

אם קרה ונתבעתם על ידי עובדים, מסיבות שונות, בבית הדין לעבודה, חשוב שיעמוד לצדכם עו”ד דיני עבודה, שמלווה את בית העסק שלכם באופן שוטף ולאורך שנים, יוכל לפעול ביעילות ובמהירות מתוך היכרות אישית איתכם ועם העובדים.

הכרות אישית זו מונעת את הצורך להקדיש זמן להכיר את הנפשות הפועלות, וללמוד את סביבת העבודה שלכם. כך שאם מתעורר הצורך בייצוג בפני הערכאות המשפטיות הרלוונטיות, אנחנו נכנסים לתמונה ללא שהיות מיותרות, ומייצגים את האינטרסים שלכם במקצועיות ובמיומנות.

צפו בסרטון: איך מתנהל הליך משפטי בבית הדין לעבודה?

 גם העובדים זוכים לייצוג הולם

אם אתם מועסקים במקום עבודה ומאמינים שאינכם מקבלים את הזכויות המלאות המגיעות לכם על פי חוק, ואין לכם את הבקיאות הדרושה בחוק על מנת להתנהל בעצמכם מול המעסיק, ייעוץ מקצועי של עו”ד דיני עבודה יעניק לכם את ההדרכה המתאימה וההכוונה הדרושה להתנהלות מול המעסיק באופן מקצועי ויעיל.

גם אם פוטרתם או התפטרתם ממקום העבודה שלכם, חשוב שתוודאו שהשגתם את מלוא זכויותיכם. למשרד עו”ד כפיר דיין דובב ושות’ יש את המיומנות, הניסיון והמקצועיות הדרושים לסייע לכם למצות את מלוא זכויותיכם ולהתנהל מול המעסיקים עם ליווי וגיבוי של עורכי דין מהשורה הראשונה.

תחומי עניין עורך דין לדיני עבודה

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ