למה נדרש עורך דין ביטוח סיעודי לשם הגשת תביעת סיעוד?

בעוד שחלק מהאנשים נוטלים סיכונים ומעדיפים לטפל בעצמם בהליכים משפטיים במקום להסתמך על היתרונות הנלווים לשכירת שירותי עורך דין ביטוח סיעודי, אנשים רבים בארץ מבינים שייצוג משפטי יסייע להם באופן משמעותי בתקופה קריטית בחייהם.

הגשת תביעה בגין ביטוח סיעודי, המוגשת באופן עצמאי על ידי החולה הסיעודי ולא על ידי עורך דין ביטוח סיעודי, עשויה להסתיים בהכחשת חברת הביטוח את טענות התביעה, ולו רק בשל הצמדות ל”אותיות הקטנות” של הביטוח.

חבל להפסיד כספים רבים בשל התנהלות שגויה

תנאי פוליסות הסיעוד של קופות החולים והן של הביטוחים הפרטיים אינם מובנים לכל קורא. אם נמצאתם זכאים לדמי ביטוח סיעודי, בעקבות “מבחן שש הפעולות'”, אתם זכאים לתשלומים לטווח הארוך, וחבל שתפסידו את זכויותיכם רק בשל הכחשות מיותרות של הביטוח הלאומי, או טיפול שגוי בתביעתכם.

אם הכספים המגיעים לכם מתעכבים או שתביעתכם נדחתה, חשוב שתשמרו על האינטרסים שלכם באמצעות שכירת שירותי ייעוץ משפטי. כפיר דיין דובב ושות’, משרד עורכי דין, מייצג לקוחות הנתקלים בבעיות מול חברות הביטוח בישראל.

למשרדנו יש ניסיון עשיר בטיפול בתביעות ביטוח לאומי והצוות המיומן שלנו יספק לכם הערכה מקצועית ומקיפה של המקרה שלכם עוד לפני ההחלטה על הגשת תביעת סיעוד.

ייעוץ של משרד עורכי דין בעל ניסיון עשיר בתביעות ביטוח סיעודי

משרד כפיר דיין דובב ושות’ – עורכי דין, מטפל בתביעות סיעוד השנויות במחלוקת בהן נתקלים מבוטחים רבים למרבה הצער. המשרד שלנו מוכר כמשרד מוביל בתחום תביעות סיעוד ועורכי הדין שלנו מיומנים ומנוסים בתחום זה. יש לנו למעלה מ-15 שנות ניסיון בטיפול בתביעות ביטוח ודיני עבודה, עם הצלחות מוכחות ומספר מקרים תקדימיים בבתי המשפט השונים בארץ.

עורכי הדין המיומנים שלנו יטפלו במקרה שלכם בכל שלב של התדיינות משפטית ובהרבה מקרים אנו יודעים לאשר תביעות או להגיע להסדרים ראויים מול חברות הביטוח גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט. אנו מתמודדים עם תביעות ביטוח גדולות על בסיס קבוע, ובקיאים בתהליך הערעורים. עורך דין ביטוח סיעודי מטעמנו יודע איך לטפל בתביעה שלכם על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות, ביעילות ובמקצועיות.

תשומת הלב מוקדשת למקרה שלכם

ראינו אינספור מקרים שבהם חברות ביטוח סיעודי הכחישו הטבות שמגיעות ללקוחות המוגדרים במצב סיעודי וזקוקים לטיפול בבית, במרכז רפואי או עם טיפול צמוד בבית.

גם אם אתם זקוקים למכשיר רפואי מסוים, סיוע של מלווה או טיפולי פיזיותרפיה, על מנת לנהל אורח חיים תקין ככל הניתן, ותביעתכם נדחתה, היו סמוכים ובטוחים שעורך דין ביטוח סיעודי מטעמנו ייצג את המקרה שלכם במקצועית ומיומנות בכל הערכאות הרלוונטיות.

משרדנו מגיש את התביעות המתאימות במקרים של התנהלות שאינה בתום לב מצד חברות הביטוח, הפרות תנאי הפוליסות, או עיכוב או מניעת הפיצויים והכספים המגיעים לכם.

בשורה התחתונה: אתם לא לבד

לא משנה כמה מורכב המקרה שלכם, והאופן בו רכשתם את הביטוח הסיעודי שלכם, יש לנו את המיומנות המשפטית למצות את זכויותיכם אם חברת הביטוח שוללת, מפסיקה או מעכבת את התשלומים המגיעים לכם.

נשמח להשיב לכל שאלה דרך טופס ההתקשרות באתר.

מעוניין להיעזר בעו”ד ביטוח סיעודי? לחץ כאן!

הגשת תביעת ביטוח סיעודי

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ