עו”ד דיני עבודה בתל אביב: ייצוג מעסיקים ועובדים

עובדים מאזור תל אביב והמרכז אשר אינם זוכים לזכויות המוקנות להם מכוח חוק, הסכם קיבוצי או צו הרחבה, או ההסכם האישי שלהם, במיוחד בנסיבות של סיום העסקה ופיטורין, טוב שיפנו למשרד של עורך דין דיני עבודה בתל אביב אשר מכיר את ההתנהלות בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב.

מאידך, מעסיקים שנתבעים על ידי עובדיהם בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, נכון שיפנו אף הם למשרד של עורך דין דיני עבודה בתל אביב.

למאמרנו: 10 זכויות סוציאליות שמגיעות לכל עובד

משרד כפיר דיין דובב ושות’ – עורך דין דיני עבודה בתל אביב

משרדנו עוסק בתחום דיני עבודה ועוסק בתחום למעלה מ-15 שנים. למשרד שלנו, כפיר דיין דובב ושות’, יש מוניטין עשיר ולצוות עורכי הדין במשרד יש ידע רב בתחום דיני עבודה, כך שהליווי שתקבלו יהיה מקצועי אבל גם אישי.

אם אתה עובד או עובדת הנזקקים לשירותינו אנו נבקש לשלוח חומרים רלוונטיים לתביעה כגון: תלושי שכר, דו”חות הפרשה לקופות הביטוח, הסכם העסקה, דו”חות שעות וכולי, וזאת כדי שעורך דין ממשרדנו יבצע בחינה ראשונית האם קמה עילת תביעה?

באם נגיע למסקנה כי לעובד או לעובדת זכות תביעה אנו נזמן אותך למשרדנו לפגישה עם עורך דין אשר אינה כרוכה בתשלום או התחייבות כלשהי. בפגישה זו נסקור את המצב המשפטי בתיק, נסביר מה השלבים שאנו רואים לנכון לנקוט בהם ואף נתמחר את התיק בהתאם לעבודה הצפוייה בו כאשר בדרך כלל מרבית התשלום משולם על בסיס הצלחה בסוף התיק.

אם אתה מעסיק שנתבע על ידי עובד, אנו נבקש את החומרים הרלוונטיים לתביעה וכן את העמדה הראשונית ביחס לעילות התביעה. לאחר מכן נזמן לפגישה ונסקור את המצב המשפטי בתיק. כאשר לעובד מגיעות זכויות מסויימות מתוך תביעתו, אנו נציע לשלמן כדי לסגור את התיק ובכך לייתר את ההליכים המשפטיים אשר עלולים להיות יקרים ולא נעימים לשני הצדדים.

מעוניין להיעזר בעו”ד דיני עבודה?  לחץ כאן!

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה?  לחץ כאן!

עורך דין דיני עבודה תל אביב

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ