איך בוחרים משרד עו”ד ביטוח סיעודי?

כאשר אדם מגיע למצב שהוא חולה סיעודי הוא נקלע למצב בריאותי לא קל ולא פשוט ובהרבה מקרים הוא נקלע גם למצוקה כספית, לו או למשפחתו.

דאגה נוספת למשפחה ולחולה הסיעודי היא באיזה עורך דין ביטוח סיעודי עליו לבחור שיוכל להוציא עבורו את הכספים המגיעים לו מחברת הביטוח ובמהירות המרבית.

אז באמת – איך בוחרים משרד עו”ד ביטוח סיעודי?

אני יכול למנות 5 המלצות לקריטריונים החשובים כאשר אנו באים לבחור עורך דין ביטוח סיעודי על פי אתר האינטרנט של אותו משרד.

  1. האם תחום של תביעות ביטוח סיעודי הוא תחום עיקרי בתחומי העיסוק של המשרד או שהוא אחד מיני רבים כולל כאלה שלא קשורים? כלומר, ככל שהמשרד מתמקד בנושא של תביעות ביטוח סיעודי כתחום עיסוק עיקרי, כך עולה הסיכוי הוא מקצועי יותר ומיומן יותר בתחום זה. כמו כן, בדקו האם מאחורי אותו משרד הצלחות משמעותיות בתחום?
  1. האם אני מעדיף משרד גדול של 10-20 עורכי דין או שאני מעדיף משרד בוטיק של מספר עורכי דין מצומצם? זו שאלה אישית שכל אחד צריך להחליט לעצמו. יש יתרונות במשרד גדול כמו ריבוי עורכי דין שיכולים לתת מענה ללקוח. מצד שני, יש יתרונות למשרד בוטיק אשר נותן בדרך כלל יחס יותר אישי ללקוח ושעורך הדין המוביל שלו יהיה חלק מהייצוג בתיק ולא עו”ד זוטר.
  1. האם בטרם נקבעה פגישה עם הלקוח נעשה ניסיון לברר האם יש לו בכלל עילת תביעה? האם התבקשו מסמכים חשובים כמו מסמכים רפואיים, הפוליסה ותנאי הפוליסה? ככל שברירת הלקוחות בטרם פגישה היא גדולה יותר, כך עולה הסיכוי שאותו משרד לא מקבל סתם תביעות סרק ושמתייחס ברצינות לכל לקוח גם בטרם הוא לקוח.
  1. שכר טרחה – האם שכר הטרחה שהציעו לי הוא הוגן? רוב המשרדים העוסקים בתחום של תביעות ביטוח סיעודי ייקחו שכר טרחה של כמה אלפי שקלים מראש וכן 15%-20% בתוספת מע”מ מהתוצאה הסופית. כלומר, מקובל שרוב שכר הטרחה יהיה על בסיס הצלחה בתיק.
  1. המלצה אחרונה והכי חשובה בעיני – האם העורך דין שקיבל אתכם, נפגש אתכם, עשה עליכם רושם של מישהו מקצועי, אמין, ישר. קודם כל בן אדם, לפני עורך דין. אם היה לכם חיבור טוב עם אותו עורך דין והתרשמתם ממקצועיותי ואישיותו, כנראה שהדרך שלכם להצלחה בתיק סלולה.

מאחל לכולנו בריאות מלאה, כי בריאות זה לא הדבר הכי חשוב – זה הדבר היחיד שחשוב.

נשמח להשיב לכל שאלה דרך טופס ההתקשרות באתר.

מעוניין להיעזר בעו”ד ביטוח סיעודי? לחץ כאן!

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ