האם תשלום גמלת סיעוד מוגבלת בזמן?

לפני שאתם מבקשים תשלום גמלת סיעוד עבורכם או עבור בן משפחה, חשוב מאוד שתכירו כיצד הדברים עובדים. אחת מהשאלות השכיחות ביותר שלא מעט אנשים שזכאים לגמלת סיעוד שואלים אותנו  – האם קצבת הסיעוד מוגבלת בזמן? כאשר אתם חייבים לדעת למשך כמה זמן תקבלו את גמלת הסיעוד העתידית, כך שתוכלו לתכנן את המהלכים העתידיים שלכם.

מהסיבה הזאת מוטב תמיד להתייעץ עם איש מקצוע טרם קבלת ההחלטה, בכדי שתוכלו להגיע לבחירה האידיאלית עבורכם. בשונה מקצבאות אחרות, גמלת סיעוד היא קריטית מאוד לעתיד שלכם או של בן המשפחה. לכן אסור לכם להתפשר בבחירות שלכם או לקבל החלטות שאינן מתאימות למצב שבו אתם או בן המשפחה נמצאים.

למאמר 10 שאלות ותשובות בתביעות סיעוד לחץ כאן

גמלת סיעוד דרך הביטוח הלאומי – ללא הגבלת זמן

מי מכם שבחר לבקש גמלת סיעוד דרך הביטוח הלאומי יכול להיות מעט יותר רגוע. נכון להיום גמלת סיעוד דרך הביטוח הלאומי איננה מוגבלת בזמן, והיא תקפה כל עוד האדם שאליו מיועדת הגמלה מוגדר כאדם סיעודי. ברוב המכריע של המקרים כאשר אדם הופך להיות סיעודי, הוא לא יצליח לחזור לשגרת חיים רגילה – ולפיכך לרוב מדובר על גמלת סיעוד קבועה לכל החיים.

כמובן שעל מנת לקבל את גמלת הסיעוד דרך הביטוח הלאומי אתם תצטרכו להוכיח כי הפכת להיות סיעודיים באמצעות מילוי טפסים והגשת כל הניירת הרצוי. כאן המשרד שלנו יכול לסייע לכם על מנת שתוכלו לקבל את כל מה שמגיע לכם.

 

גמלת סיעוד דרך חברת הביטוח – מספר מסלולים משתנים

אופציה נוספת לקבלת גמלת סיעוד זה דרך חברת הביטוח. אך בשונה מהביטוח הלאומי, חברת הביטוח אינה מספקת למבוטח גמלת סיעוד ללא הגבלת זמן באופן אוטומטי. אצל חברות הביטוח ישנם שלושה מסלולים שונים – והכל בהתאם לפוליסה שאתם חתמתם עליה. גמלת הסיעוד יכולה להינתן לכם לתקופה של 36 חודשים, 60 חודשים או לכל החיים. 

כך שחשוב מאוד שתשימו לב לאותיות הקטנות של הפוליסה עליה אתם חותמים מול חברות הביטוח. אנו כאן על מנת להסביר לכם בדיוק על מה אתם חותמים – כך תוכלו להקדים תרופה למכה.

יש לציין כי כאשר מדובר בביטוח סיעודי אשר מבוצע דרך קופת החולים במסגרת הביטוח המשלים מדובר בביטוח שתנאיו קבועים מראש ואין עליהם מו”מ. נכון להיום הפוליסות דרך הביטוחים המשלימים מקנים כיסוי למשך תקופה של עד 60 חודשים.

נתקלתם בבעיות מול ביטוח לאומי או חברות הביטוח? פנו אלינו

לא פעם כאשר תדרשו לקבל את גמלת הסיעוד שמגיעה לכם מתוקף החוק, אתם תתקלו בחוסר התחשבות מצד הביטוח הלאומי או מצד חברות הביטוח. אנו כאן על מנת להילחם אתכם, ולסייע לכם לקבל את גמלת הסיעוד שמגיעה לכם. אין שום סיבה שתצטרכו להילחם על משהו שמגיע לכם, ולכן אין שום סיבה שתתמודדו עם זה לבדכם אלא עם עורך דין ביטוח סיעודי מיומן ומנוסה שיצא להוציא את כספכם במהירות וביעילות.

אנו נוריד מכם את הנטל הזה מהגב, ונשיג עבורכם בדיוק את גמלת הסיעוד שמגיעה לכם. כך תוכלו להיות רגועים ולדעת כי יש תמיד מי שעומד מאחוריכם, ומי שנמצא בכל רגע בצד שלכם ונלחם על הזכויות שלכם.

מהניסיון שלנו ברוב המקרים אנו מצליחים להשיג את הכסף מחברות הביטוח גם ללא הליך משפטי.

 

נשמח להשיב לכל שאלה דרך טופס ההתקשרות באתר.

מעוניין להיעזר בעו”ד ביטוח סיעודי? לחץ כאן!

 

צפו בעו”ד כפיר דיין דובב: איך ניתן לזכות בעת הגשת תביעות סיעוד?

קופת חיסכון
קופת חיסכון
אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ