מה זה שחרור מתשלום פרמיות בתביעות ביטוח סיעוד?

אף אחד לא רוצה להגיע למצב שבו הוא נדרש לקבל מחברת הביטוח קצבת סיעוד. במצב כזה כאשר אדם הפך להיות סיעודי זו סיטואציה לא פשוטה בריאותית, נפשית וכלכלית. לצערנו, אף אחד לא באמת יכול לדעת מה יקרה מחר – ולכן אתם צריכים לקבל מענה לכל השאלות שמעסיקות אתכם כולל בנושא זכויות קצבת סיעוד וכן שחרור מתשלום פרמיות בביטוח הסיעודי.

אחת מהשאלות השכיחות ביותר שלא מעט מבוטחים שואלים היא – מה זה שחרור מתשלום פרמיות בתביעות ביטוח סיעוד?

מה זה שחרור מתשלום פרמיות בתביעות ביטוח סיעוד?

כל מבוטח שמבוטח מטעם חברת ביטוח כזאת או אחרת נדרש לשלם בכל חודש את דמי הביטוח החודשיים. במקרה שבו המבוטח הוכר כזכאי לקצבת הסיעוד על ידי חברת הביטוח, אזי שהוא זכאי לשחרור מתשלום פרמיות, כלומר, הוא לא ידרש לשלם את דמי הביטוח החודשיים. כמובן כל זאת כל עוד הוא מוכר כחולה סיעודי. במצבים בהם המצב הסיעודי הוא זמני אזי שהשחרור מתשלום פרמיות הוא זמני ולאחר חזרה המבוטח לכשירות הוא מחוייב לחזור ולשלם את הפרמיות במלואן כדי לשמור על הזכויות הביטוחיות שלו בתוכנית.

מי זכאי לשחרור מתשלום פרמיות בתביעות ביטוח סיעוד?

כל מי שמוכר על ידי חברת הביטוח כחולה סיעודי הזכאי לגמלת סיעוד זכאי אוטומטית גם לשחרור מתשלום הפרמיה לביטוח, כל עוד הוא מוכר כסיעודי. במצבים בהם חברת הביטוח הכירה רטרואקטיבית במצב סיעודי הרי שהיא מחוייבת להשיב למבוטח את כל הפרמיות שהוא שילם בזמן שהוא טרם הוכר כחולה סיעודי. לעיתים מדובר בתשלום של כמה עשרות שקלים לחודש אולם לעיתים מדובר בסכומים של מאות או אפילו אלפי שקלים לחודש בביטוחים הסיעודיים.

יש בעיות? אל תתמודדו איתם לבד!

במצב בו לא הוכרתם על ידי חברת הביטוח במצב סיעודי חשוב מאוד לפנות אל עורך דין ביטוח סיעודי מנוסה ומיומן אשר יוכל להעריך את סיכויי תביעתכם. אנו גאים בכך כי במקרים רבים אנו מצליחים לקבל את גמלת הסיעוד וכן את שחרור הפרמיות כמובן אף ללא הליך משפטי יקר וארוך.

נשמח להשיב לכל שאלה דרך טופס ההתקשרות באתר.

מעוניין להיעזר בעו”ד ביטוח סיעודי? לחץ כאן!

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ