תביעת סיעוד נגד הראל חברה לביטוח

מרבית אזרחי ישראל מחזיקים בפוליסות סיעוד, אם זה דרך קופות החולים, אם זה דרך המעסיק, ואם זה באופן פרטי. פוליסות הסיעוד מטרתן להגן על המבוטחים בה במקרה שהם הופכים להיות סיעודיים. אולם מה קורה כאשר מוגשת תביעת סיעוד נגד הראל חברה לביטוח?

ביטוח סיעודי הראל – הכיסוי שניתן דרך קופת החולים

כל המבוטחים דרך קופת חולים כללית היו מבוטחים בעבר דרך חברת ביטוח הראל בפוליסה קולקטיבית. הפוליסה מקנה תשלום פיצוי סיעודי חודשי למי שאיבד יכולת לבצע לכל הפחות 3 מתוך 6 פעולות היומיום (ללכת, לקום ולשכב, להתלבש, להתרחץ, לאכול, לשלוט בסוגרים) או הגיע למצב של תשישות נפש עקב מחלת אלצהיימר או דמנציה.

כך, חברת הראל צברה מיליוני מבוטחים בפוליסות הסיעוד שלה. אולם מה קורה כאשר מגיעים תביעת סיעוד נגד הראל חברה לביטוח סיעודי?

למרבה הצער, אנו עדים במקרים רבים לכך שתביעות סיעוד נדחות על ידי הראל בלי סיבה עניינית או מוצדקת גם כאשר אין ספק כי התובע במצב סיעודי המזכה מכוח הפוליסה. תחילה, יכולה להיות משיכת זמן ובקשות חוזרות למסמכים רפואיים שונים, בהמשך ייתכן ותתבקשו לבצע בדיקה של רופא מטעם הראל. לאחר מכן עלול להגיע מכתב הדחיה.

מה עושים אם דחו לכם תביעת סיעוד נגד הראל?

אם דחו לכם את תביעת סיעוד נגד הראל, אין להרים ידיים, זה ממש לא אומר שלא מגיע לכם לקבל קצבה. במקרה כזה, נכון לפנות לעורך דין ביטוח סיעודי מנוסה ומיומן אשר ידע לפעול במהירות מול חברת הביטוח ולשנות את החלטתה.

יש להבין כי לעיתים עצם ההיכרות של עו”ד ביטוח סיעודי עם נציגי הראל עלולה לשנות את ההחלטה אף ללא צורך בהליך משפטי יקר וארוך. המבטח יודע כי מה שהוא יכול לעשות מול המבוטח החלש, הוא לא יכול לעשות מול עורך הדין הבקיא בתחום.

אנו נמצאים בקשרי עבודה יומיומיים עם נציגי חברת ביטוח סיעודי הראל ומתגאים בכך כי מרביתם של תיקי הסיעוד שבטיפולנו מגיעים לסיום גם ללא צורך בניהול הליך משפטי מהסיבות שתוארו כאן.

לכל שאלה או סיעוד בעניין ניתן לפנות אלינו במייל או טלפונית ועורך דין ביטוח סיעודי יידע לתת לכם את הייעוץ והכוונה הנכונה מה נכון לעשות. בשיחה הראשונה נשמע את פרטי המקרה ונבקש מכם לשלוח את הפוליסה והחומר הרפואי הרלוונטי. אם נחשוב שיש לכם קייס תוזמנו לפגישה במשרדנו כדי שנוכל לפרט את המשך התהליך וסיכוייו.

בברכת בריאות מלאה.

נשמח להשיב לכל שאלה דרך טופס ההתקשרות באתר.

מעוניין להיעזר בעו”ד ביטוח סיעודי? לחץ כאן!

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ