מדוע עורך דין אובדן כושר עבודה מעלה את הסיכוי לזכות בתביעת אובדן כושר עבודה?

אם חברת הביטוח מקשה עלייך לקבל את הפיצויים המגיעים לך בעת תביעת אובדן כושר עבודה, אתה לא לבד. מרבית חברות הביטוח מנסות לבצע לא מעט מניפולציות על מנת להקטין את גובה הפיצויים או אפילו לא לשלם אותם. במקרה שבו חברת הביטוח איננה משלמת לך את הפיצוי המגיע לך, מחובתך לקחת עורך דין אובדן כושר עבודה לסיוע בהגשת תביעת אובדן כושר עבודה.

לא מעט אנשים שואלים את עצמם – מה עורך דין אובדן כושר עבודה יכול לתרום? הרי ההתמודדות עם חברות הביטוח איננה פשוטה גם עבור עורכי דין. אז בשביל שתוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה ריכזנו עבורכם את כל הסיבות שבגינן עורך דין אובדן כושר עבודה מעלה את הסיכוי לזכות בתביעות מהסוג הזה.

נקדים ונאמר שכאשר יש לכם בעיה במחשב אתם פונים לטכנאי מחשבים מהסיבה הפשוטה שאתם לא מבינים בזה מספיק. אולם גם בתחום הסבוך של תביעות אובדן כושר עבודה יש להבין כדי להתמודד בצורה המיטבית עם חברת הביטוח או קרן הפנסיה.

תביעת אובדן כושר עבודה – ניסיון של מעל 15 שנים

כאשר אתם פונים לעורך דין שעוסק בתחום של תביעות אובדן כושר עבודה אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים ניסיון משמעותי שמביא לכם יתרון. עורך דין אובדן כושר עבודה יעזור לכם להבין היכן אתם עומדים, וכמובן מהם הצעדים הנכונים עבורכם על מנת לזכות בסופו של יום בפיצויים המגיעים לכם.

לניסיון אין תחליף, בטח כאשר מדובר על התמודדות לקבלת פיצויי אובדן כושר עבודה מחברות הביטוח. זוהי הסיבה המרכזית לכך שברגע שאתם נעזרים בעורך דין אובדן כושר עבודה אתם מעלים בצורה משמעותית את הסיכוי שלכם לזכות בתביעה וקבל את הפיצויים.

התמודדות עם מאות רבות של תביעות אובדן כושר עבודה

עורך דין אובדן כושר עבודה מנהל בו זמנית עשרות רבות של תביעות בתחום. אז איך זה בדיוק יכול לתרום לכם? מכיוון שעורכי דין בתחום הזה יודעים בדיוק כיצד חברות הביטוח מתנהלות, וזה משחק לטובתכם. הם מכירים את כל הטריקים ואת כל הניסיונות השונים של חברות הביטוח.

לפיכך אתם נמצאים במצב הרבה יותר טוב – שבו עורך הדין יסביר לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות ואילו מסמכים להציג על מנת לזכות בתביעה. זה כוח שלא הייתם יכולים להשיג במידה והייתם מבצעים את התביעה לבדכם.

עורך דין אובדן כושר עבודה ידע בדיוק מה מגיע לכם בהגשת תביעת אובדן כושר עבודה!

הסיבה האחרונה שבגללה עורך דין אובדן כושר עבודה יעלה את הסיכוי שלכם לזכות בתביעת אובדן כושר עבודה זה בגלל שהוא יודע מה מגיע לכם. באמצעות עורך הדין אתם תוכלו מצד אחד להילחם על כל אחת מהזכויות שלכם, אך מצד שני לא לחרוג ולא לדרוש יתר על המידה.

כך חברת הביטוח מבינה שאתם מבינים בדיוק מה מגיע לכם וגם מאיזה סיבה. ואם הם יחליטו להמשיך בהתעקשות שלהם לא לשלם, בסופו של יום בית המשפט יחייב את חברת הביטוח לשלם לכם את הפיצויים המגיעים לכם במסגרת הפוליסה.

לעו”ד אובדן כושר עבודה יש היכרות עם מנהלי חברות הביטוח ועורכי הדין שלהן

זו הסיבה האחרונה אבל אולי החשובה ביותר. למשרדנו יש היכרות רבת שנים עם מנהלי חברות הביטוח ועורכי הדין המייצגים שלהן. במרבית המקרים אנו מצליחים לאשר את התביעה או להגיע להסכם טוב וזאת אף מבלי להיזקק מהליך משפטי ארוך וזאת משום שגם אנו וגם הצד השני יודעים להעריך פחות או יותר איך זה ייגמר. לכן, בשל קשרי העבודה הטובים והכבוד ההדדי, אפשר גם אפשר להצליח גם ללא הליך משפטיי ארוך ויקר.

כך חברת הביטוח מבינה שאתם מבינים בדיוק מה מגיע לכם וגם מאיזה סיבה. ואם הם יחליטו להמשיך בהתעקשות שלהם לא לשלם, בסופו של יום בית המשפט יחייב את חברת הביטוח לשלם לכם את הפיצויים המגיעים לכם במסגרת הפוליסה.

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

מעוניין להיעזר בעורך דין תאונות עבודה? לחץ כאן!

תאונת עבודה
תביעת אובדן כושר עבודה
אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ