האם עובד שמשתכר בטיפים זכאי לפיצוי אובדן כושר עבודה?

מרבית המלצרים משתכרים בטיפים, ולכן עולה השאלה – האם עובד שמשתכר בטיפים זכאי לפיצוי אובדן כושר עבודה משכר של טיפים? אם בשנים האחרונות לשאלה הזאת לא הייתה תשובה חד משמעית, כיום יש לשאלה הזאת תשובה ברורה שלא משתמעת לשתי פנים.

חשוב מאוד שאתם המלצרים תלחמו על כל הזכויות המגיעות לכם במסגרת החוק, כך תוכלו לדעת שהעתיד שלכם מובטח גם במקרה של חלילה אובדן כושר עבודה. אם אתם לא יודעים בדיוק מה התשובה לשאלה הזאת, המאמר הבא יעשה לכם סדר בכל הבלגן על מנת שתוכלו לדעת כיצד תוכלו לקבל את מה שמגיע לכם.

האם עובד שמשתכר בטיפים זכאי לפיצוי אובדן כושר עבודה משכר של טיפים?

התשובה היא בהחלט כן! בשנים האחרונות המדינה התערבה בכל הנושא של הטיפים למלצרים כאשר היא חייבה את בעלי המסעדות להוציא לכל עובד תלוש שכר. כך שבאמצעות תלוש השכר ניתן יהיה לראות את גובה השכר הקובע שעל בסיסו יש להפריש לביטוח מנהלים או קרן פנסיה, להם זכאי כל עובד בישראל. במסגרת תוכניות אלה קיים פיצוי לאובדן כושר עבודה וכן חלילה למקרה של פטירה.

חשוב לציין כי לא תמיד השכר המלא של העובד מגולם בתלוש השכר, כך שהעובד לא בהכרח יקבל את מלוא הסכום שלו הוא זכאי. מהסיבה הזאת לא מעט עובדים מוצאים את עצמם חסרי אונים במלחמה מול מקום העבודה שבו הם עובדים, אך מי קבע שכך זה צריך להיות? אם מגיע לכם פיצוי גבוה יותר על אובדן כושר עבודה אתם לא צריכים לוותר או להרים ידיים.

זכויות מלצרים לא נשמרות במקרים רבים

חשוב לציין כי לא מעט מלצרים הם חברה צעירים שנוטים לחשוב כי אובדן כושר עבודה זה דבר שעשוי לפקוד אך ורק אנשים מבוגרים. אך נכון להיום גם חברה צעירים יכולים למצוא את עצמם במצב שבו הם נפצעים ואינם יכולים להמשיך לעבוד כנדרש – אסור לכם להגיד “לי זה לא יקרה”.

חשוב מאוד שתעשו כל מאמץ על מנת שתקבלו את מה שמגיע לכם, כך שביום שבו תצטרכו להילחם על הזכויות שלכם יהיה לכם הרבה יותר קל לעשות זאת. לא משנה אם אתם צעירים או מבוגרים – מצב של אובדן כושר עבודה יכול לפקוד כל אחד ואחת מאיתנו.

לא קיבלתם את מה שמגיע לכם? פנו לעורך דין אובדן כושר עבודה

אם אתם השתכרתם בטיפים ואתם לא מקבלים את הפיצוי שמגיע לכם, אתם לא צריכים לקבל את המצב כמו שהוא. עורך דין אובדן כושר עבודה יוכל לסייע לכם שתקבלו את מה שמגיע לכם, כך שלא תצטרכו לחשוב איך תסיימו את החודש הקרוב.

עורך דין אובדן כושר עבודה מגיע עם כל הניסיון הדרוש על מנת לסייע לכם לקבל כל שקל שאתם צריכים לקבל, כל זאת במסגרת החוק. כך שאתם מהצד שלכם תוכלו להיות רגועים שאתם עושים כל מה שנדרש על מנת לקבל את הפיצוי שמגיע לכם.

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

מעוניין להיעזר בעו”ד דיני עבודה?  לחץ כאן!

לעו”ד תאונות עבודה לחצו כאן!

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ