קיזוזים מקצבת אובדן כושר עבודה

עבור מרבית האנשים שמגיעים למצב של אובדן כושר עבודה, הקצבה שאותה הם מקבלים דרך חברות הביטוח היא כמו מכשיר הנשמה. ללא הקצבה הזאת, אותם אנשים היו עלולים למצוא את עצמם ללא כסף לביצוע הצרכים הבסיסיים. אולם יש מקרים בהם חברת הביטוח מבצעת קיזוזים מקצבת אובדן כושר עבודה. מהסיבה הזאת חשוב שתילחמו על כל שקל שמגיע לכם מטעם חברות הביטוח, בוודאי כאשר מדובר על קצבת אובדן כושר עבודה.

אך ישנם מצבים שבהם אותה קצבת אובדן כושר עבודה מתקזזת, וחשוב מאוד שתכירו את הסיבות שבגללן זה עלול לקרות. בסיטואציות כאלה אתם תקבלו פחות ממה שמגיע לכם, וזה יכול להיות לעיתים קיזוז משמעותי. מה הסיבות שבגינן יש קיזוזים מקצבת אובדן כושר עבודה? ריכזנו את כל הסיבות כאן עבורכם.

למאמר: 10 שאלות ותשובות בתביעות אובדן כושר עבודה

מקבל גמלה מהמדינה? צפוי לך קיזוז מקצבת אובדן כושר עבודה

אחד מהמקרים הנפוצים ביותר שבו קצבת אובדן כושר עבודה מתקזזת הינו מקרה שבו המבוטח מקבל גם גמלה מטעם המדינה כמו גמלת תאונת עבודה. ישנה תקרה מסוימת שאותה המבוטח איננו יכול לעבור, ולכן במרבית המקרים הקצבה תתקזז על מנת לעמוד באותה תקרה.

כל מקרה נשקל לגופו, ולכן אם אתם מרגישים שנעשה לכם עוול או שהקיזוז איננו מוצדק – אליכם לפנות מיד אל עורך דין אובדן כושר עבודה. הוא יסייע לכם להבין בדיוק באיזה מצב אתם עומדים, וכמובן כיצד תוכלו להתמודד טוב יותר. אך עדיין חשוב להבין כי קיזוזים מקצבת אובדן כושר עבודה בגלל קבלת גמלה מהמדינה זה דבר שכיח – הגמלה יכולה להיות תאונת עבודה או כל גמלה אחרת.

מקבלים קצבאות נוספות מחברות הביטוח? צפו לקיזוז בקצבת אובן כושר העבודה

יכול להיות מצב שבו תצטרכו לקבל יותר מקצבה אחת מטעם חברת הביטוח שבה אתם חברים. במצב כזה ישנה קביעה שאומרת כי אם סך כל הקצבאות שאתם מקבלים מטעם חברת הביטוח עולה על 75% מהשכר שהשתכר המבוטח טרם מקרה אי כושר העבודה יתבצע קיזוז בהתאם.

כך שבאופן כללי בזמן שאתם מוצאים את עצמכם ללא יכולת עבודה, תוכלו להשתכר במשכורת שגובהה 75% מהמשכורת אליה התרגלתם לקבל בעבודה שלכם. גם כאן אם אתם מרגישים שנעשה לכם עוול, פנו אלינו ונילחם למען הזכויות שלכם.

השכר שלכם בעבודה היה נמוך? זה ישפיע על קצבת אובדן כושר עבודה

במקרה שבו מסיבה כזאת או אחרת השכר שלכם בעבודה טרם אובדן כושר העבודה היה נמוך מאשר הכיסוי הביטוחי לאובדן כושר עבודה שרכשתם, גם הקצבה שאותה אתם אמורים לקבל תתקזז בהתאם. זאת אומרת שאנשים שהיו רגילים לקבל משכורות גבוהות יקבלו את הקצבה הרגילה, אך אנשים שהיו רגילים לקבל משכורת מינימום יקבלו את הקצבה בהתאם לכך.

אם אתם רוצים לדעת בדיוק מה הגובה של קצבת אובדן כושר העבודה שמגיעה לכם תוכלו להתייעץ איתנו. עורך דין אובדן כושר עבודה מנוסה ומקצועי, שכאן על מנת לסייע לכם לקבל את כל הזכויות שמגיעות לכם.

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

צריך להתייעץ עם עו”ד תאונות עבודה? לחץ כאן!

צפו בסרטון: תשובות לשאלות נפוצות באובדן כושר עבודה:

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ