אובדן כושר עבודה זמני

משרד עורכי דין כפיר דיין עוסק בדיני עבודה וביטוח, עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים, ואתם מוזמנים לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ בנושא של אובדן כושר עבודה זמני.

במסגרת תוכניות ביטוח מנהלים וקרנות הפנסיה קיים כיסוי למקרה של אובדן כושר עבודה בהם מבוטח כל עובד בישראל על פי הדין, המכסים גם מצב של אובדן כושר עבודה זמני.

בחלק מהמקרים מצב של אובדן כושר עבודה יכול להיות קבוע בשל מחלה קשה וחשוכת מרפה כגון: ניוון שרירים, טרשת נפוצה, פרקינסון או מחלקות קשות אחרות אשר מונעות מהמבוטח לחזור למעגל העבודה לצמיתות.

אולם, מרבית המקרים הם מקרים של אובדן כושר עבודה זמני, בהם למבוטח נגרמה פגיעה כלשהי או מחלה, אשר הוא צפוי להחלים מהן במשך הזמן, ולדוגמא טבח שנכווה בידו או חלילה מקרים של מחלת הסרטן אשר לאחר תקופת טיפולים מחלימים ממנה.

בכל מקרה, קיימת בפוליסות תקופת המתנה של 3 חודשים ראשונים מקרות המקרה בהם חברת הביטוח או קרן הפנסיה אינה משלמת קצבת אובדן כושר עבודה. באם המבוטח ימשיך לסבול ממצב של היעדר יכולת לעבוד באופן מלא או חלקי, אזי שלאחר תקופת ההמתנה הוא יהא זכאי לקבלת הקצבה.

למאמרנו: 10 שאלות ותשובות בתביעות אובדן כושר עבודה

תביעת אובדן כושר עבודה זמני מגיעה עם מגבלות מסוימות

אין צורך להיבהל. המגבלות הן משניות אבל חשוב להבין אותן.  

בהגשת התביעה, העובד מתבקש להוכיח את חוסר יכולתו להמשיך לעסוק בתפקידו לפרק זמן מסוים, בגיבוי מסמכים רפואיים או תצהירים או עדויות של רופאים.

התביעה צריכה להיות מיושרת בקנה אחד עם חומרת הפגיעה והשלכותיה על תחום העיסוק של העובד. חשוב להוכיח, מעבר לכל ספק, שהתאונה או המחלה משפיעה על העובד באופן שאינו מסוגל להמשיך לעבוד, בשל הפגיעה המשמעותית ביכולת התפקוד שלו.

למאמרנו: הכל על פנסיית נכות בקרן פנסיה

ייעוץ משפטי להגשת תביעת אובדן כושר עבודה זמני

אם אתם מאמינים שביכולתכם להוכיח שאינכם כשירים יותר לעבודה, למשך פרק זמן שעולה על 3 חודשים, רוב הסיכויים שתביעתכם תתקבל לעיתים אף ללא צורך בניהול הליך בבית המשפט.

משרד עורכי דין כפיר דיין דובב ושות’ עוסק בדיני עבודה, דיני ביטוח, אובדן כושר עבודה זמני או קבוע, ותביעות סיעוד, ועורכי הדין במשרדנו יערכו בדיקה מקיפה של המקרה שלכם, על מנת להבין אם אתם זכאים לפיצוי או קצבה חודשית שתאפשר לכם ולבני משפחתכם לחיות בכבוד בתקופת ההתאוששות.

עורכי הדין במשרדנו יחתרו לבירור המקרה שלכם והשגת הזכויות המגיעות לכם מהגופים הממשלתיים כמו למשל הביטוח הלאומי, קופת החולים בה אתם חברים, וחברות הביטוח.

אנשי הצוות שלנו מיומנים בבדיקה יסודית של פוליסות ביטוח, מול הנציגים הרלוונטיים בחברות, כולל בדיקה מעמיקה של סוג הפוליסה, ואנחנו מבינים שכל מקרה הוא ייחודי, גם אם הוא נופל תחת הקטגוריה הכוללנית של “אובדן כושר עבודה זמני”.

עו”ד כפיר דיין דובב משוחח על תביעות אובדן כושר עבודה:

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

אובדן כושר עבודה זמני

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ