אובדן כושר עבודה לספורטאים

אומנם אנשים צעירים לא חושבים לעיתים שכיחות על מצבים שבהם הם עלולים לאבד את כושר העבודה שלהם. אך כאשר מדובר על ספורטאים תמונת המצב שונה בתכלית, והם נמצאים בסיכון גבוה למצוא את עצמם בסיטואציה שבה הם לא מסוגלים לעבוד. מדוע? מכיוון שכל פציעה משמעותית עלולה להוביל אותם למצב שבו הם לא יכולים לחזור לעסוק בספורט, ובכלל הם עלולים להתקשות למצוא עבודות נוספות.

מהסיבה הזאת אובדן כושר עבודה לספורטאים זה נושא משמעותי מאוד שחשוב להכיר. רגע לפני שאתם עלולים למצוא את עצמכם ללא עבודה וללא פיצויים, קחו לעצמכם כמה רגעים על מנת לוודא כי אתם במקום בטוח. רק כך תוכלו לעסוק בספורט שאתם כל כך אוהבים, אך באותה נשימה גם לא תחשפו את עצמכם לסכנה מיותרת.

היכן מומלץ לעשות פוליסת אובדן כושר עבודה לספורטאים?

ההמלצה שלנו עבורכם היא פשוטה, פוליסת אובדן כושר עבודה לספורטאים תוכלו לעשות דרך חברת הביטוח שלכם. כיום חברות הביטוח מציעות הצעות שונות לספורטאים, כאשר הפוליסה תכלול בתוכה גם פוליסת אובדן כושר עבודה. אך מוטב כי תבצעו את הפוליסה בחברת הביטוח שמציעה לכם את התנאים האטרקטיביים ביותר.

כי בסופו של יום כאשר תצטרכו להשתמש בפוליסה ולקבל תשלומים מחברת הביטוח, לא מן הנמנע כי יתחילו להיערם לא מעט קשיים. לכן אנו ממליצים לכם לבחור בחברת הביטוח האידיאלית עבורכם, על מנת שבשלב הבא לא תצטרכו לרדוף אחרי חברת הביטוח – כי זה יכול להיות מאוד מתיש.

למה חשוב שתהיה לכם פוליסת אובדן כושר עבודה?

כמה אמורה לעלות פוליסת אובדן כושר עבודה לספורטאים?

העלות של הפוליסה היא אולי אחד מהדברים החשובים ביותר עבורכם, אך למען האמת קשה מאוד לתת אומדן מדויק לנושא הזה. לכל חברת ביטוח יש את התעריפים שלה ואת מסלולי הביטוח שאותם היא מציעה, ולכן אנו ממליצים לכם לשמוע כמה שיותר הצעות.

ברוב המקרים פוליסת אובדן כושר עבודה לספורטאים תעלה כמה עשרות שקלים בכל חודש. ישנן חברות ביטוח שיכולות לדרוש מחירים גבוהים יותר, ועל מנת שתדעו שאתם משלמים את המחיר הטוב ביותר תוכלו לבצע פשוט השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות.

תשובות לשאלות נפוצות במקרה של אובדן כושר עבודה:

פוליסת אובדן כושר עבודה עבור ספורטאים עושים עם עורך דין

מדוע ספורטאים צריכים לפנות אל עורך דין אובדן כושר עבודה על מנת לסגור ביטוח שכזה? מכיוון שבשונה מאנשים רגילים, הסיכוי של ספורטאים להיפצע הוא גבוה במיוחד – ולכן אתם צריכים לדעת שיש לכם פוליסה שמכסה אתכם.

אם ספורטאי ינסה לסגור פוליסה באופן עצמאי, לא מן הנמנע כי הוא לא יבחר את הפוליסה המושלם. בסיועו של עורך דין אובדן כושר עבודה שמכיר את התחום על בוריו, אתם יכולים לדעת שלא התפשרתם על אף פרט. עורך הדין שמייצג אתכם דאג שתקבלו את הפוליסה המושלמת שתגרום לכם להשקיע אך ורק בספורט וללא חששות מיותרים.

 

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

מעוניין להיעזר בעורך דין תאונות עבודה? לחץ כאן!

אובדן כושר עבודה לספורטאים

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ