עו”ד ביטוח מנהלים: לא מוותרים לחברת הביטוח!

אם הגעתם למצב בו כושר העבודה שלכם נפגע בשל פציעה או מחלה, זה הזמן לתבוע את חברת הביטוח באמצעות עורך דין ביטוח מנהלים. אלא שחברות הביטוח אינן ממהרות לשלם את הסכומים המגיעים למבוטחים, והן מנסות לדחות את הטענות תחת אצטלה של טענות נגדיות שונות, או שהן משלמות סכומים נמוכים מכפי שמגיע למבוטח.

חבל שתוותרו כל כך בקלות על זכויותיכם. חשוב להתייעץ עם עו”ד ביטוח מנהלים, המיומן בהגשת תביעות ביטוח, ובהתנהלות מקצועית מול חברת הביטוח, ניתן יהיה, ברוב המקרים, להשיג את מלוא הזכויות והכספים המגיעים לכם, אפילו לא צורך בהתדיינויות משפטיות רחבות היקף. 

ביטוח מנהלים: שילוב של ביטוחים

ביטוח מנהלים הוא הסכם בין חברת הביטוח לבין המבוטח, והוא מהווה חלופה לשכירים לביטוח הפנסיוני. ביטוח זה משלב ביטוח חיים, חסכון לגיל פרישה, ואובדן כושר עבודה. המבוטח זכאי להוסיף כיסויי ביטוח נוספים כגון נכות לאחר תאונה או מחלה קשה.

במסגרת ביטוח המנהלים מפרישים המעסיק והעובד מדי חודש מהשכר הקובע – המעסיק מפריש חלק תגמולי מעסיק, פיצויי פיטורין ותשלום לאובדן כושר עבודה. העובד מפריד חלק תגמולי עובד. סך הכל התקציב הוא כ- 20% מהשכר.

הגשת תביעת ביטוח מנהלים נגד חברת הביטוח היא תביעה חוזית לשם פדיון כספי חסכון, השגת הפיצויים בגין אובדן כושר עבודה, קבלת כספי ביטוח חיים, או תביעת הכיסויים הנוספים שנרכשו, אם וכאשר התרחש המצב המזכה את המבוטח בקבלת פיצוי או גמלה, בהתאם להגדרת הפוליסה. 

הזמן להפעיל את הפוליסה

כדי שאפשר יהיה לתבוע את חברת הביטוח, צריך שיתקיים האירוע המזכה את המבוטח בהפעלת הביטוח, כמו למשל מצב רפואי שהוביל לאובדן כושר עבודה, כפי שמוגדר בפוליסה, תוך הבדלה בין פוליסת אובדן כושר מקצועית, לבין פוליסת אובדן כושר עבודה המגדירה כי המבוטח יכול לעסוק בכל עיסוק סביר אחר.

במבט שטחי, התהליך נראה מהיר, קל ופשוט. אלא שחברות הביטוח נוקטות בכל האמצעים העומדים לרשותן על מנת להפחית את התשלום המגיע למבוטח או להימנע ממנו כליל, תוך הצגת טיעונים שונים. לכן, מוצע להשתמש בייצוג של עורך דין ביטוח מנהלים מיומן.

אין צורך לקבל את המצב

אם קיבלתם מחברת הביטוח פיצוי כספי נמוך מכפי שמגיע לכם, או שתביעתכם נדחתה, עדיין אין פירוש הדבר שעליכם לקבל את המצב לאשורו. מילאתם את חלקכם בתנאי הפוליסה ושילמתם בקביעות את התשלומים הנדרשים, ועכשיו הגיע הזמן להפעיל את הפוליסה.

כך שאם לא הצלחתם להשיג את הכספים המגיעים לכם, ואתם יודעים מה? אפילו לפני שבכלל פניתם לחברת הביטוח ונדחיתם, קבלו ייעוץ מקצועי של עו”ד ביטוח מנהלים על מנת לפתוח את ההתנהלות מנקודת מוצא מקצועית. 

לא בהכרח נדרשת תביעה לבית המשפט – עורך דין ביטוח מנהלים

נציגי חברת הביטוח לא ימהרו כל כך להעלות טענות שאינן רלוונטיות, אם המגעים יתנהלו מול עורך דין ביטוח אובדן כושר עבודה וביטוח מנהלים מיומן בתחום. הייצוג המשפטי, ברוב המקרים, יאפשר לכם להשיג את מלוא הכספים המגיעים לכם מחברת הביטוח, אפילו ללא צורך בהגשת התביעה לפתחו של בית המשפט.

משרד עורכי דין כפיר דיין דובב ושות’ עוסק בתביעות ביטוח כבר למעלה מעשור, וצוות המשרד מייצג לקוחות בהתנהלות מול חברות הביטוח. עורכי הדין במשרדנו מיומנים בהכרת שיטות החשיבה והפעולה המנחות את חברות הביטוח, ויודעים כיצד לנהל בהתאם את המגעים.

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

קושי ללא ייצוג הולם

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ