אובדן כושר עבודה לחולת פיברומיאלגיה

משרדנו זכה בערעור קרן פנסיה: 710,000 ₪ קצבת אובדן כושר עבודה רטרואקטיבית וכן קצבה של 7,800 ₪ לחולת פיברומיאלגיה

פנסיית נכות לחולת פיברומיאלגיה הסובלת מאובדן כושר עבודה

קרן הפנסיה של כלל תשלם 710,000 ₪ וכן קצבת נכות חודשית של 7,800 ₪ למבוטחת הסובלת מפיברומיאלגיה לאחר שזכינו בערעור בוועדת ערר.

לאחר שהמבוטחת נדחתה על ידי קרן הפנסיה הגשנו ערעור לוועדת ערר והסברנו כי לאור מצבה הפיזי והנפשי של הלקוחה שלנו, היא לא היתה מסוגלת להתמודד עם הגשת התביעה מאז שנת 2012, וכך התביעה אושרה בין השנים 2012-2020 כאשר המשך התביעה יהיה בשנת 2021.

מסמך אישור הערעור

מחלת פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) הינה תסמונת הגורמת לכאבים בשרירים וברקמות החיבור הסיביות של השריר והיא חלק מקבוצת המחלות הראומטיות.

התסמונת מתאפיינת בכאבים מפושטים כרוניים באיזורים שונים בגוף, בדרך כלל ללא הסבר או מקור פיזיולוגי ידוע. התסמונת שכיחה יותר אצל נשים והדרך המקובלת לאבחון היא לחיצה לאיתור רגישות ב-18 נקודות שונות בגוף. 

הסובלים מהתסמונת חווים כאבים בגוף, עייפות, שינה רבה, פגיעה ביכולת הריכוז והזכרון, כאבי מפרקים, מעי רגיז, לחץ וסטרס.

על פיברומיאלגיה מתוך ויקיפדיה

הקושי בתביעות נכות של פיברומיאלגיה

הבעיה של החולים בתסמונת פיברומיאלגיה למעט עצם הקושי הפיזי הוא ההכרה במחלתם על ידי חברות הביטוח וזאת משום שאין מדובר על תסמונת שנראית לעין או ניתנת למדידה אובייקטיבית.

לעיתים, לחולה עצמו וגם לנו עורכי דין אובדן כושר עבודה קשה לשים את האצבע מה הגורם למחלה שכתוצאה ממנה המבוטח לא מסוגל לעבוד, אבל בפועל התסמינים לעיתים קשים ולא מדובר באנשים ש”עושים את עצמם” כפי שמתייחסות חברות הביטוח.

עורך דין אובדן כושר עבודה מיומן יסייע בתביעות אובדן כושר עבודה לחולי פיברומיאלגיה

חברות הביטוח וקרנות הפנסיה מערימות קשיים רבים על הסובלים מפיברומיאלגיה. אולם קושי זה יכול להיפתר פעמים רבות בעזרת ליווי נכון ומקצועי של עו”ד אובדן כושר עבודה מנוסה אף ללא צורך בניהול הליך משפט יקר.

אם את או אתה סובלים מפיברומיאלגיה ומתקשים לתפקד בעבודה, נשמח לסייע לכם בהכוונת זכויותיכם לקבלת קצבת אובדן כושר עבודה מחברות הביטוח, קרנות הפנסיה והביטוח הלאומי. 

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

 

תשובות לשאלות נפוצות במקרה של אובדן כושר עבודה:

עורך דין תביעות

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ