מדוע עו”ד אובדן כושר עבודה מצליח להשיג כסף מהר יותר מחברת הביטוח?

במקרה שבו אתם נמצאים בסיטואציה של אובדן כושר עבודה, עליכם לעשות כל מאמץ על מנת לקבל את הכסף המגיע לכם במהירות האפשרית. אך אם תחכו לקבל את הכסף דרך חברת הביטוח, לא מן הנמנע כי תצטרכו לחכות זמן רב במיוחד – זמן שבו לא תכניסו שקל לכיס שלכם. כמו כן, אי בקיאות בתחום של תביעות אובדן כושר עבודה עלול לגרום לניצול טעויות שתעשו על ידי חברת הביטוח.

מהסיבות האלה מומלץ לפנות לעו”ד אובדן כושר עבודה שיעמוד לצדכם ויסייע לכם לקבל את הכסף המגיע לכם זמן הקצר ביותר. מדוע עו”ד אובדן כושר עבודה ישיג עבורכם את הכסף מהר יותר מאשר חברת הביטוח שלכם?

מקצועיות והבנה בתחום של תביעות אובדן כושר עבודה

כאשר אתם פונים לעורך דין אובדן כושר עבודה אתם יכולים לפנות לעורכי דין מנוסים אשר מכירים את התחום על בוריו. הם ידעו בדיוק מהם הזכויות שמגיעות לכם, וכיצד אתם תוכלו להשיג את כל הכסף שמגיע לכם במסגרת הפוליסה כמובן. הניסיון בתחום הזה הוא כל כך חשוב מכיוון שרק כך תוכלו לדעת בדיוק מה אתם צריכים לקבל וממי אתם צריכים לקבל.

ברגע שאתם פונים לעו”ד אובדן כושר עבודה חשוב לבדוק שמדובר בעו”ד אשר עיסוקו העיקרי הוא בתביעות אובדן כושר עבודה ולא כנישה זניחה במשרדו. חברות הביטוח מעסיקות לרוב עו”ד קבועים ומקצועיים ולכן חשוב שמולם יעמוד עו”ד מנוסה. אל תתפשרו על הניסיון כאשר זה מגיע לתחום של אובדן כושר עבודה.

היכרות עם שני צידי המתרס

כעורכי דין שעיסוקם העיקרי הוא תביעות אובדן כושר עבודה אנו מפתחים היכרות עם מנהלי התביעות של חברות הביטוח וכן עורכי הדין המייצגים אותן.

עו”ד כפיר דיין דובב הוא בעל רישיון של סוכן ביטוח פנסיוני מעברו ומכיר את שני צידי המתרס. קשרי העבודה היומיומיים עם נציגי חברת הביטוח, מביא לקיצור התהליך ובמרבית המקרים להשגת הכספים גם ללא צורך בניהול הליך משפטי יקר וארוך.

במקרים ולא יהא מנוס נדע להגיש תביעת אובדן כושר עבודה לבית המשפט כדי לזכות בזכויותכם. אתם לא צריכים להתחנן לקבל את הכסף שמגיע לכם, אתם צריכים להיות בטוחים שתקבלו אותו בזמן המהיר ביותר וללא עיכובים מיותרים.

ליוונו עד היום מאות תיקים של אובדן כושר עבודה ואנו גאים לומר שלא היה מקרה אחד שבו לא השגנו כספים עבור לקוחותינו מחברת הביטוח. זאת, בזכות העובדה שאנו בוחנים מראש כל מקרה ולוקחים אך ורק תיקים שאנו מאמינים בסיכויי הזכייה שלהם ולא תביעות סרק.

מאחר וגם בחברות הביטוח יודעים זאת, הם מכבדים ומתייחסים ברצינות לכל פנייה של משרדנו. כאמור, בשל כך, רובם של המקרים מסתיים באישור התביעה או בהסכם פשרה, לפי נסיבות העניין, גם ללא צורך בנקיטת הליך משפטי יקר וארוך.

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ