אובדן כושר עבודה לחולה סרטן

יש לא מעט השלכות שעלולות להגיע כתוצאה ממחלת הסרטן, אחת מההשלכות השכיחות ביותר היא אובדן כושר עבודה. לא מעט חולי סרטן אינם יכולים להמשיך את העבודה במקום העבודה שלהם, ולכן הם פונים לחברת הביטוח על מנת לקבל קצבת אובדן כושר עבודה לחולה סרטן.

במקרים רבים, מחלת הסרטן גורמת לחולה כאב וסבל פיזי ונפשי, ואף פגיעה ביכולת שלו להשתכר מעבודתו. דווקא ברגעים האלה לצערנו חברות הביטוח לא תמיד מקיימות את החוזה בינן לבין הלקוח – שנועד בדיוק לרגע הזה.

אובדן כושר עבודה לחולה סרטן – התנאים לקבלת קצבת אובדן כושר עבודה

כאשר אדם חולה בסרטן, במקרים רבים חייו משתנים ללא הכר, והוא הופך להיות מטופל אונקולוגי. הטיפולים האלה, כמו כימותרפיה, אימונותרפיה, הקרנות וכמובן ניתוחים, עלולים לגרום לפגיעה ביכולת של האדם לעבוד, הן בשל סיבות של כאב, תשישות, חולשה, והן בשל סיבות נפשיות שמובנות במצב הזה.

לא מעט חולי סרטן נוטים לחשוב כי הם אינם זכאים לקבל פיצוי אובדן כושר עבודה, אך בפועל מרבית חולי הסרטן כן זכאים לקבל פיצוי אובדן כושר עבודה מטעם חברת הביטוח שלהם. אובדן כושר עבודה לחולה סרטן מגיע מכיוון שלרוב חולי סרטן אינם יכולים להמשיך לעבוד בעבודה שלהם עקב הטיפולים השונים שאותם הם נדרשים לקבל.

גובה הפיצוי שלו יהיה זכאי המבוטח נקבע בהתאם לסוג הפוליסה שיש ברשותו. לכן חשוב מאוד שתוודאו מראש כי יש לכם פוליסה שמכסה אתכם מכל כיוון אפשרי, וכזאת שמאפשרת לכם לקבל בעתיד סכום מכובד שתוכלו להתבסס עליו.

יש לציין, כי לא כל מחלות הסרטן פוגעות ביכולת התפקוד של האדם בעבודתו, ויש גם מחלות מקומיות שטיפול קצר מסיר אותן ובתוך ימים עד שבועות, האדם יכול לחזור למסלול חייו הרגיל. במרבית הפוליסות בישראל יש תקופת המתנה של 3 חודשים עד לקבלת הפיצוי, ולכן אם המחלה והטיפולים בה נמשכה פחות מתקופה, אזי שאין זכאות לקצבת אובדן כושר עבודה.

מה נכון לעשות במקרה שבו חברת הביטוח מסרבת לתת פיצוי?

אובדן כושר עבודה לחולה סרטן זה לא דבר שניתן להטיל בו דופי, ולכן אם חברת הביטוח מסרבת לתת את הפיצוי – אתם יכולים לדרוש את המגיע לכם. הדרך היעילה והנכונה ביותר לעשות זאת היא על ידי עורך דין אובדן כושר עבודה, עורך דין שמכיר את כל התחום על בוריו.

אנו מתגאים בכך כי במרבית המקרים אנו מצליחים לקבל את קצבת אובדן כושר העבודה, בפרט לחולי סרטן, גם ללא צורך בניהול הליך משפטי ארוך ויקר. במקרים חריגים בהם אנו לא מצליחים לשכנע את חברת הביטוח בזכאות לקצבה, ננהל הליך משפטי עיקש כדי לקבל את מלוא הזכויות שלכם.

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

בברכת בריאות מלאה לכולנו!

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ