עורך דין ביטוח בריאות מייצג אתכם בתביעות ביטוח בריאות

ייצוג בתביעות ביטוח בריאות יכול להיות גורם מכריע בתוצאות המשפט.

נגלה לכם סוד: חברות ביטוח לא אוהבות לשלם תביעות. יותר מזה, הן נוטות לשלול טענות בידיעה שאנשים רבים לא יטרחו להגיש שוב את התביעה, ויימנעו מבקשת עזרה משפטית.

זה נראה כאילו מדי שנה ביטוחי הבריאות ותעריפי הפוליסות עולים, בעוד שהיתרונות מופחתים. כך שאם נתקלתם בסירוב לתשלום ההוצאות הרפואיות שלכם או הכחשת אמיתותן, צרו קשר עם משרד עורכי דין כפיר דיין דובב ושות’ על מנת להבין מהן הזכויות שלכם, ולתבוע אותן.

עו”ד כפיר דיין מחזיק הן ברישיון לעריכת דין והן ברישיון סוכן ביטוח פנסיוני מעברו, כך שהוא מכיר את חברות הביטוח גם מהצד השני. יש לנו למעלה מ-10 שנות ניסיון והצלחות בתביעות ביטוח ודיני עבודה, והייצוג המשפטי שלנו הוא מהשורה הראשונה.

כשחברת הביטוח דוחה את תביעתכם: הסיפור לא נגמר שם

גם, או במיוחד, במקרים בהם יש לכם ביטוח וכעת, בעת צרה, אתם מבקשים להפעיל אותו, כך חברת הביטוח דוחה את תביעתכם בטענות שונות ומשונות, חשוב שתבינו שבמקרים רבים זהו קו הפעולה הראשון בו נוקטות חברות הביטוח, ואם הן מצליחות, מה טוב (מבחינתן, כן?).

אלא שאנחנו לא מניחים לסיכויים להשיג עבורכם את הכספים המגיעים לכם בצדק, ובטח שלא בכזאת קלות. במקרים רבים של תביעות ביטוח בריאות בהן טיפלנו, הצלחנו לשנות את ההחלטה המקורית של חברת הביטוח, ולהשיג לכם את הפיצוי המגיע לכם. לכן ייצוג בתביעות ביטוח בריאות מקצועי יכול לשנות את הסיפור לגמרי

משרדנו מייצג לקוחות רבים בתביעות ביטוח בריאות

יש לנו ניסיון עתיר שנים בליטיגציה, כולל תביעות ביטוח בריאות בתום לב. בנוסף, אנו מכירים את ענף הביטוח ואת הליכי התביעות בתחום הבריאות ויודעים מה שחברות הביטוח יודעות, שאחוז משמעותי של טענות נדחה ללא ערעורים.

למשרד עורכי דין כפיר דיין דובב ושות’ יש מוניטין עשיר בהצלחה בתביעות ביטוח בריאות, ועורכי הדין שלנו בקיאים בכל סוגי מחלוקות התביעות הרפואיות, כגון:

  • השתלות בחו”ל.
  • טיפולים מיוחדים בחו”ל.
  • מימון ניתוחים פרטיים בישראל ובעולם
  • תרופות שלא נכללות בסל הבריאות.
  • טיפולים אמבולטוריים.
  • חוות דעת רפואיות של מומחים.
  • טיפולים משלימים.

מניסיון, השיטה המקצועית, המשפטית, הנכונה והיחידה, במקרים בהם חברת הביטוח דחתה את תביעתכם בטענות משונות או בהסתמכות על טיעונים משפטיים שאינם רלוונטיים, היא פשוט לתבוע את חברת הביטוח. חד וחלק. חבל שרק בגלל חששות או תחושת אזלת יד, תפסידו כספים רבים שמגיעים לכם.

ידע מיוחד, ניסיון ומיומנות

אנו מנהלים משרד בוטיק ולעורכי הדין שלנו יש ידע מיוחד, אנו עוסקים בתחומים בתביעות ביטוח ודיני עבודה, עם אחוזי הצלחה מרשימים בתיקים המתנהלים בחברתנו.

אתם מוזמנים ליצור קשר כדי לדון במקרה שלכם, לקבל את הייעוץ המתאים, היחסי האישי, והייצוג המקצועי עד למיצוי הזכויות שלכם.

לא קיימים מקרים בהם לא השגנו כסף למבוטחים! אנחנו בוחרים היטב את הלקוחות שלנו, ממש כפי שאתם בוחרים היטב אותנו, וההעדפה שלנו היא לטפל רק בתיקים שאנו מאמינים שהם מוצדקים ושסיכויי ההצלחה שלהם גבוהים.

ייצוג בתביעות ביטוח בריאות

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ