עורך דין ביטוח חיים - עו"ד תביעות ביטוח חיים

עו"ד ביטוח חיים

משרד עו”ד כפיר דיין דובב ושות’ הינו משרד בוטיק העוסק במיצוי זכויות מול חברות ביטוח וקרנות הפנסיה, ומעניק למבוטחים שירותי עורך דין ביטוח חיים בתביעות ביטוח חיים מול חברות הביטוח.

ההתמחות והניסיון שבאמתחתנו מאפשרים לא אחת לאשר תביעות אלו ישירות מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה, וללא צורך בניהול הליכים משפטיים ארוכים, מורכבים ויקרים. לשם כך, אנו בוחנים כל מקרה של תביעות ביטוח חיים לגופו וממליצים על דרכי פעולה מיטביות עבור הלקוח שלנו.

אנו נשמח לתת ייעוץ ראשוני על בסיס החומר בתיק – לשם כך יש לשלוח לנו: פוליסה, תנאי הפוליסה, מסמכים רפואיים רלוונטיים, ההתכתבות עם חברת הביטוח. לאחר שנבחן את החומר נשוב אליכם עם חוות דעת ראשונית, ובמידה ונחשוב כי יש סיכוי טוב לזכייה נזמן לפגישה במשרדנו.

אנו נעריך מראש את הסיכוי המשפטי על בסיס בחינת החומר הרפואי, שלחו לנו:

לאחר שנבחן את החומר נחזור ונעדכן אתכם ובמידה ונחשוב כי יש לתביעתכם סיכוי ממשי נזמן אתכם לפגישה.

זקוקים לעורך דין בנושא ביטוח חיים? השאירו פרטים להערכת סיכויי התביעה וגובה הפיצויים הצפוי:
זקוקים לעורך דין בנושא ביטוח חיים?
השאירו פרטים להערכת סיכויי התביעה וגובה הפיצויים הצפוי:

איך ניתן לממש ביטוח חיים?

פוליסות ביטוח חיים

פוליסת ביטוח חיים נועדה לכסות את הגרוע מכל והוא מקרה מוות של המבוטח.

הפוליסה מקנה סכום שנקבע מראש אותו רכש המבוטח למקרה של פטירה אותו חברת הביטוח תשלם למוטביו של המבוטח אותם הוא הגדיר בסעיף המוטבים בפוליסה (בדרך כלל בן/בת זוג או ילדים אבל לא תמיד).

פוליסות לביטוח חיים יכולות להיות מסוגים שונים:

  • פוליסות לביטוח חיים הכוללות רכיב חיסכון או שאינן כוללות רכיב חיסכון
  • פוליסות שבוצעו במסגרת פרטית או דרך מקום העבודה ואז שמן השיווקי הוא ביטוח מנהלים (למרות שאותה פוליסות משווקת לכל פועל…).
  • פוליסות שנותנות כיסוי ביטוח חיים ישיר למוטבי המבוטח (כמו בן/בת זוג, ילדים) או שמהוות בטוחה עבור בנק למשל במסגרת ביטוח חיים למשכנתא.

 

תפקידו של עו”ד ביטוח חיים הוא לממש את סכום הביטוח הנקוב בפוליסה בתביעות ביטוח חיים אשר חברות הביטוח מסרבות לאשר מסיבות שונות.

סיבות לדחיית תביעות ביטוח חיים

במקרים שונים מנסות חברות הביטוח לחמוק מחובת התשלום בעת תביעת ביטוח חיים וזאת מהסיבות הבאות:

  • הסתרת מידע ואי גלוי –במקרים אלה חברת הביטוח טוענת כי המבוטח הפר את חובת  הגילוי בכך שהסתיר נתונים רפואיים אודות מצבו הבריאותי בעת שמסר הצהרת בריאות עם קבלתו לביטוח או כאשר הגדיל את סכום הביטוח. כלומר, במקרים אלה, לו היה המבוטח מצהיר אמת, חברת הביטוח עלולה היתה לסרב לקבלו לפוליסה או לגבות פרמיה גבוהה יותר בגין הכיסוי הביטוחי בשל הגדלת הסיכון ביחס לאותו מבוטח.
  • חריגים לפוליסה  בכל פוליסה קיימים חריגים אשר בגינם חברת הביטוח אינה מכסה את המבוטח גם בעת קרות מקרה הביטוח ולמשל: התאבדות בשנה הראשונה לפוליסה.
  • אי תשלום הפרמיה או סילוק הפוליסה – חברת הביטוח עלולה להעלות טענה כי הפוליסה לא שולמה או כי סולקה.

 

יחד עם זאת, חשוב להבין כי לא כל טענה של חברת ביטוח לדחיות של תביעת ביטוח חיים הינה מוצדקת ולעיתים רבות דחיית התביעה נובעת ממניעים שרירותיים. על מנת לערער על טענותיה יש צורך סיוע וייצוג של עורך דין ביטוח חיים מקצועי, מיומן ובעל היכרות ספציפית את התחום.

יש להיזהר מהתיישנות תביעת ביטוח חיים אשר מתיישנת בחלוף 3 שנים מיום קרות מקרה הביטוח – עצירת ההתיישנות מתרחשת רק עם הגשת תביעה לבית משפט ולא עם הגשת תביעה לחברת הביטוח.

הגשת תביעת ביטוח חיים

במקרה בו חברת הביטוח דחתה את תביעתם לקבלת סכום הביטוח למקרה פטירה של יקירכם, דעו כי אין הדבר מחייב וסופי. במקרים רבים למשרדנו יש את הכלים והיכולות לערער על טענות חברות הביטוח ולזכותכם בפיצויים המגיעים לכם בהתאם לתנאי הפוליסה.

עורך דין ביטוח חיים – למה אנחנו?

מעולם לא קרה שעו”ד כפיר דיין דובב לא השיג כסף ללקוחותיו בתיק מול חברות הביטוח !!! הסיבה היא כי אנו בוחרים את לקוחותינו ולוקחים אך ורק תיקים שאנו מאמינים בצדקתם ובסיכוי ההצלחה שלהם.

למשרדנו הצלחות רבות באישור תביעות מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה אף ללא ניהול הליך משפטי וזאת בשל הנסיון הרב של עו”ד כפיר דיין דובב בתחום הביטוח כמי שעבד עבור חברות הביטוח וכיום משמש כעו”ד מטעם המבוטחים. המקרה ייבחן לגופו ותינתן ההמלצה המתאימה ביותר לדרך הפעולה אשר תביא לתוצאה המיטבית ללקוח.

אנו משרד בוטיק העוסק אך ורק בתחומי תביעות ביטוח ובכללן תביעות ביטוח חיים. אנו מקבלים מספר מוגבל של תיקים וכל לקוח הוא עולם ומלואו. עו”ד כפיר דיין דובב מטפל ואחראי ישירות על כל תיק והלקוח מקבל עדכונים על כל התפתחות שוטפת חשובה בתיק.

לחץ כאן: פס”ד המאפשר ליורשים למשוך 1.2 מיליון ₪ מקרן פנסיה ותיקה שהאב נפטר ולא משך את הכספים>>

לחץ כאן: הסכם פשרה בסך של 400,000 ש”ח לפיצוי אלמנה של עובד שמעסיקו לא הפריש לו לפנסיה>>

לחץ כאן: פס”ד המאפשר ליורשים למשוך 960,000 ש”ח מקרן פנסיה לאחר שאביהם נפטר בלי שהספיק למשוך >>

לחץ כאן: קבלת פנסיית שאירים בסכום של 18,500 ש”ח לשאירים של מבוטח שנפטר לאחר תביעה של טוענת כידועה בציבור שנדחתה >>

לחץ כאן: פסק דין על סך 230,000 ₪ לאלמנה של עובד שהמעסיק לא הפריש לו לפנסיה >>

שאלות ותשובות - עורך דין ביטוח חיים

זוהי פוליסה שנועדה על מנת לכסות מקרה מוות של המבוטח. בפוליסה נקבע סכום מראש, שאותו חברת הביטוח תשלם למוטבים שהגדיר המבוטח במקרה של מות המבוטח.

לעיתים חברות הביטוח מנסות לחמוק מתשלום, גם כאשר המבוטח נפטר והשאיר אחריו ביטוח חיים. על מנת לוודא שתקבלו את כל הפיצויים המגיעים לכם, מומלץ להיעזר בעורך דין ביטוח חיים.

במידה וחברת הביטוח דחתה את התביעה למימוש ביטוח החיים, ניתן להיעזר בשירותיו של עורך דין שמומחה בתחום ביטוחי החיים, שיערער עבורכם על החלטתה של חברת הביטוח ויזכה עבורכם בפיצויים המגיעים לכם.

תביעות ביטוח חיים מתיישנות לאחר 3 שנים מיום קרות מקרה הביטוח (כלומר מיום פטירת המבוטח), ולכן מומלץ ליצור קשר עם עורך דין ביטוח חיים בהקדם האפשרי, ולא יאוחר מ-3 שנים.

עו"ד כפיר דיין דובב לוגו

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים
נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות

מאמרים מקצועיים בנושא ביטוח חיים

מהי פנסיית שארים בקרן פנסיה?

פנסיית שארים היא רכיב הקיים בכל קרן פנסיה, אולם רבים אינם מכירים אותה לעומק ויודעים אילו זכויות מגיעות ולמי הן מגיעות, בכל הקשור לקבלת קצבה. המאמר הבא יעסוק בפנסיית השארים, הזכאים לקבלתה והתנאים לקבלתה במקרים מסוימים. עו”ד פנסיית שאירים יכול לסייע בקבלת הקצבה במהירות וללא הסתבכות מול קרן הפנסיה.

קראו עוד >
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ