איך ניתן להצליח בהגשת תביעות אובדן כושר עבודה?

משרדנו עוסק כתחום עיקרי בנושא תביעות אובדן כושר עבודה ובעל שיעור הצלחות של ובקרוב למאה אחוזים מהמקרים הוצאנו כספים ללקוחות שלנו מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה. הסיבה לשיעור ההצלחות הגבוה הוא כי אנו לוקחים אך ורק תיקים שאנו מאמינים בהם וגם בחברות הביטוח יודעים זאת.

במצב שבו חלילה איבדם את יכולתם לעבוד באופן מלא או חלקי וחברת הביטוח או קרן הפנסיה דחתה את תביעתכם למימוש הקצבה מפוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה יש להגיש תביעת אובדן כושר עבודה אם זו פוליסת ביטוח מנהלים או תביעה לפנסיית נכות אם זו קרן פנסיה.

לצערנו, במציאות המוכרת לנו יום יום חברות הביטוח וקרנות הפנסיה דוחות תביעות אובדן כושר עבודה וככל שהקצבה גבוהה יותר ולפרק זמן ארוך יותר, כך הנטייה לדחות את תביעת אובדן כושר עבודה שלכם תגבר משום ההפסד שצפוי לחברת הביטוח כתוצאה מתשלומי הקצבה לאורך השנים.

טיפים איך ניתן להצליח בתביעות אובדן כושר עבודה:

במקרה כזה, דרוש עו”ד שתחום עיסוקו הוא תביעות אובדן כושר עבודה, אשר יש לו ניסיון רב בכך, עם הצלחות מוכחות מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה.

שתי המלצות חשובות שיעזרו לכם להצליח בתביעתכם:

האחת, יש לבדוק היטב את תנאי הפוליסה שברשותכם – האם מדובר בפוליסה הדורשת אובדן כושר עבודה מוחלט או שמספיק אובדן כושר עבודה חלקי ומקצועי? בחינת הפוליסה על ידי עו”ד הבקיא בתנאי הפוליסות חשובה מאוד כדי להבין מה סוג התביעה וסיכוייה.

השנייה, יש לגבות את תביעת אובדן כושר עבודה באישורים רפואיים מתאימים ממומחים שונים מתחומי רפואה הרלוונטיים למחלה ממנה אתם סובלים, ואין דבר כזה “יותר מדי אישורים” אלא רק ההפך. לאחר שיש בידכם כל האישורים מהרופאים המומחים השונים (לדוגמא: אורתופד, כירורג או פסיכיאטר), יש להעביר את המידע לרופא תעסוקתי אשר הוא זה שקובע את אי היכולת לעבוד ועל פי חוות דעת נקבע אובדן כושר עבודה.

עו”ד כפיר דיין דובב משוחח על תביעות אובדן כושר עבודה:

אשמח לעמוד לרשותכם בייעוץ ראשוני למימוש הקצבה מביטוח אובדן כושר עבודה שברשותכם, ואייצג אתכם רק במקרים בהם באמת מגיעה לכם הקצבה. אתם מוזמנים להיכנס לדף ‘ההצלחות שלנו בתחום אובדן כושר עבודה’.

כדי שנוכל להעריך סיכויי תביעת אובדן כושר עבודה אנו זקוקים לקבל מכם את הפוליסה, תנאי הפוליסה, דו”חות שנתיים של חברת הביטוח, תלושי שכר וכמובן מסמכים רפואיים המעידים על מצבכם. לאחר שעו”ד יבחן את החומר, אנו נודיע לכם אם אנו רואים סיכויים טובים לתביעה ותוזמנו לפגישה עם עו”ד אובדן כושר עבודה לשם הסבר מקיף על סיכוי התביעה, דרך ההתנהלות וכן שכ”ט.

מאחל לכולנו בריאות מלאה, כי בריאות זה לא הדבר הכי חשוב – זה הדבר היחיד שחשוב.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

 

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ