איך ניתן לקצר את ההליך המשפטי מול המעסיק?

שלום חברים,

לצערי, במציאות המוכרת לנו, קיימים מעסיקים שלא שומרים על זכויות העובדים במהלך תקופת ההעסקה ואף בסיומה.

ההמלצות שאדבר עליהן היום נועדו לקצר את ההליך המשפטי מול המעסיק, לחסוך שנים של התדיינות ובכך תוכלו להיפגש עם כספכם מהר יותר.

 

במקרה כזה, דרוש עו”ד שתחום עיסוקו הוא דיני עבודה, ואשר יש  לו ניסיון רב בכך, עם הצלחות מוכחות בתביעות מול מעסיקים גדולים וקטנים.

במרבית המקרים המעסיק הוא הגוף החזק והעובד הוא החלש ביחסים שבין הצדדים. יש לזכור שגם הליך משפטי מול המעסיק עלול לקחת שנים וזאת דווקא בימים בהם אתם זקוקים לכסף יותר מתמיד לאחר שפוטרתם או שלא שולמו זכויותיכם.

מה עושים כדי לקצר את ההליכים?

במקרים רבים נוכחתי לראות לאורך השנים כי דרך של התלהמות מול המעסיק, ביטויים קשים כמו “גנבו”, “עשקו”, “רימו”, רק מייצרת אנטגוניזם בצד השני, ומקשה על ההליך המשפטי עצמו.

מעבר לכך, גם שופטי בית הדין לעבודה לא אוהבים לשמוע שפה מתלהמת ומכבדים הרבה יותר גישה עניינית.

מה שאני חושב על המעסיק אני יכול לחשוב לעצמי, ממני לא ישמעו “גנבתם”, “רימתם”, “שיקרתם” משום שאני משוכנע שזה לא מועיל ללקוחות שלי.

הגישה הזו הוכחה כמוצלחת ומסייעת בתיק במאות מקרים בהם פעלנו מול מעסיקים גדולים וקטנים והבאנו ללקוחות בזמן קצר הישגים מהירים אשר במקרים אחרים היו לוקח שנים להגיע אליהם ולאותה תוצאה או פחותה מזו שהגענו.

לכן, מה שאנו עושים כמעט תמיד זה מגישים מכתב דרישה מפורט ומנומק למעסיק שנראה ובנוי בדיוק כמו כתב תביעה אלא שהוא לא מוגש לבית המשפט אלא ישירות למעסיק וכולל את כל העובדות, התחשיבים והטיעון המשפטי.

יתרונות הגשת מכתב דרישה בטרם תביעה מול המעסיק ברורים:

  1. אם המכתב משיג את מטרתו הרי שקיצרנו את ההליך בחודשים רבים ולעיתים בשנים.
  2. שכר הטרחה זול יותר כאשר מסיימים ללא ניהול הליך משפטי ארוך ומייגע.
  3.  לא משלמים אגרות בית הדין.
  4. וגם אם לא הצלחנו להשיג את המטרה – עדיין, ההליך המקדים מאפשר לנו להבין את התנהלות הצד השני, ובכך להיערך טוב יותר לניהול ההליך המשפטי.

על בסיס מכתב זה אנו נכנסים בתוך זמן קצר למו”מ מול המעסיק ובמעל 80% מהמקרים אנו מצליחים להביא להסכמים טובים מאוד עבור לקוחותינו שיוצאים מרוצים ועם כל או לפחות רוב כספם בידם.

כמובן שבמקרים בהם המעסיק “עומד על הרגליים האחוריות” אנו יודעים ללכת גם להליך משפטי ולבנות אסטרטגיה לניהול התיק אשר אף היא מקצרת את זמן ההליך – משום שהמעסיק יבין במוקדם או במאוחר שמצבו המשפטי לא טוב וייאלץ לשלם.

אני גאה שלא קרה מקרה אחד עד היום בו לא הוצאנו כספים מהמעסיק עבור עובדות ועובדים שייצגנו. הסיבה לכך פשוטה: אנו לוקחים רק תיקים שאנו מאמינים בסיכויי ההצלחה שלהם ובוחרים את הלקוחות שלנו.

אשמח לעמוד לרשותכם בייעוץ ראשוני ללא תשלום למימוש הזכויות המגיעות לכם מהמעסיק, ואייצג אתכם רק אם באמת מגיעות לכם זכויות. אתם מוזמנים להיכנס לדף ‘ההצלחות שלנו בתחום תביעות דיני עבודה’.

מעוניין להיעזר בעו”ד דיני עבודה?  לחץ כאן!

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ