עורך דין אובדן כושר עבודה מלווה אתכם בתהליך השגת הפיצויים

במקום לדאוג מפני מה שצפוי לכם אם נפגעתם בתאונה או עברתם פציעה או מחלה, ועכשיו אתם לא מסוגלים לעבוד, עורך דין שעוסק בדיני עבודה מלווה אתכם עם ייעוץ מקצועי לגבי זכויותיכם הנוגעות לאובדן כושר עבודה זמני  וטיפול של תהליך השגת פיצויים.

כי אם נפגעתם עד כדי כך שאינכם מסוגלים עוד לעבוד, ההשלכות הראשונות הן פגיעה גם בפרנסה שלכם, מועטה או חמורה. לכן חשוב להבין את מקורות הסיוע הכלכלי הזמינים, במסגרות של ביטוח פרטי, האמצעים החוקיים העומדים לרשותכם או קרן הפנסיה שלכם.

אי ידיעת החוק עלולה להחמיר את הפגיעה

העדר המודעות לזכויותיכם מובילה להעדר מיצוי הזכויות העומדות לכם על פי חוק. וגם אם אתם מודעים לזכויותיכם, קרוב לוודאי שאין לכם את הידע המשפטי הדרוש להתנהלות נכונה, לתביעת סכום הפיצויים המקסימלי לו אתם זכאים, באופן יעיל, פשוט ומהיר.

אתם יכולים להגיש בעצמכם את התביעה לחברת הביטוח אך הנציגים עימם תנהלו את המגעים יעשו כל שביכולתם על מנת להגן על האינטרסים הכלכליים של החברה אותה הם מייצגים.

אתם עלולים להיתקל בדחיית התביעה במקרה החמור, או לקבל תשלום מופחת של פיצויים, תחת אצטלה של כותרות, מילים ומונחים שאינכם מבינים ושבטוח לא חתמתם עליהם כשרכשתם את פוליסת הביטוח ושילמתם עליה בהקפדה מדי חודש, בדיוק כדי להשתמש בה עכשיו, כשאתם חווים אובדן כושר עבודה זמני.

אל תיתקעו עם חוסר ביטחון ושטויות שאינן רלוונטיות

תהליך השגת פיצויים צריך להעשות בצורה מקצועית ומסודרת על ידי עורך דין דיני עבודה ואובדן כושר עבודה.

ייעוץ משפטי מקצועי של עו”ד אובדן כושר עבודה מאפשר לכם לתבוע את מלוא סכומי הפיצויים שמגיעים לכם, ללא חוסר הנעימות, הטרחה ועגמת הנפש. אבל תחילה חשוב להבין היטב מהו אובדן כושר עבודה זמני. מצב זה מתרחש כשאדם מאבד את יכולתו להתפרנס, בהיקף שאינו מלא.

כך, למשל, אם אינכם מסוגלים, בעקבות הפגיעה, להמשיך במקצוע בו עסקתם עד התאונה, אך אתם מסוגלים לעבוד במקצוע אחר, שהפרנסה ממנו נמוכה באופן משמעותי מכפי שהייתם מורגלים, זהו אובדן כושר עבודה זמני, או חלקי.

וגם אם אתם מסוגלים להמשיך לעסוק במקצוע שלכם, אך נאלצים להפחית את היקף המשרה שלכם, התוצאה זהה: ההכנסה שלכם נפגעת באופן משמעותי.

חשוב לאסוף המון מסמכים חשובים

אם יש לכם פוליסת אובדן כושר עבודה, חשוב ביותר בשלב הראשון ליידע את חברת הביטוח, קרוב ככל שאפשר למועד התרחשותה. חשוב להבין שרוב חברות הביטוח דורשות לקבל דיווח על הפגיעה בפרק זמן של שלושה חודשים ממועד התרחשותה, כתנאי להענקת הפיצוי.

היבט נוסף עליו חשוב לתת את הדעת הוא איסוף מלוא המסמכים הרפואיים הנוגעים לפגיעה, המתעדים את המצב הרפואי ורמת הפגיעה, כולל אישורי מחלה, בדיקות שנערכו וחוות דעת רפואיות של מומחים.

ועוד קצת מסמכים להשלמה

חשוב גם לכלול תלושי שכר מהשנה האחרונה, אישור הכנסה שנתית מטעם רואה חשבון לנפגע עצמאי, או טופס 106 לנפגע שכיר. אם עברתם תאונת עבודה, תידרשו לצרף למסמכים גם אישורים מטעם המוסד לביטוח לאומי, ואם עברתם תאונת דרכים, יש לצרף את אישור המשטרה הנוגע לדיווח על התאונה.

תשובות לשאלות נפוצות במקרה של אובדן כושר עבודה:

 עכשיו בואו נגיש תביעה נגד מי שצריך לשלם

כל ההתנהלות הזו היא מורכבת וענפה ולכן ההמלצה היא לקבל את הייעוץ, הליווי והייצוג של עורך דין שהעוסק בתביעות אובדן כושר עבודה זמני. עורך דין מקצועי ומיומן ידאג למיצוי מלוא זכויותיכם, וינקוט בכל הצעדים הדרושים כדי להגן על האינטרסים שלכם בתקופה מורכבת זו של חייכם.

כך שאם נפגעתם בתאונה ואינכם מסוגלים עוד לעבוד, למשך פרק זמן שאינו מבוטל, חשוב להגיש את התביעה המתאימה לגוף המתאים.

במשרד עורכי דין כפיר דיין דובב ושות’, המתמחים בדיני עבודה בכלל ובתחום אובדן כושר עבודה זמני בפרט, תקבלו את הייצוג והליווי המקצועיים הדרושים לשיפור והאצה משמעותיים של הטיפול במקרה שלכם וביצוע תהליך השגת פיצויים מקצועי ויסודי, מה שיוביל, מטבע הדברים, להגברת הסיכויים שלכם להצליח בתביעה.

כל הפניות נשמרות בדיסקרטיות מלאה ותחת חיסיון של עו”ד – לקוח.

מעוניין להיעזר בעו”ד אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות?  לחץ כאן!

מעוניין להיעזר בעורך דין תאונות עבודה? לחץ כאן!

תהליך השגת פיצויים באובדן כושר עבודה

אם אתה זקוק לעזרתנו באחד מתחומי העיסוק המפורטים נשמח לעמוד לרשותך ולשרתך בנאמנות ובמקצועיות
לחצו למאמרים נוספים בנושא -
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 35 ביקורות
×
js_loader

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ